Prezes Urzędu Regulacji Energetyki zatwierdził 19 października taryfę paliwa gazowego dla TAURON Polska Energia. Decyzja ta daje zielone światło dla powstania obszaru handlu gazem ziemnym w Grupie TAURON. Taryfa jest zatwierdzona
ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię reklamową kont oszczędnościowych. W ramach oferty specjalnej „Bonus na start” bank oferuje 4,5% przez 4 miesiące dla nowych klientów, którzy wpłacą swoje oszczędności na Otwarte Kont
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �
Generali Otwarty Fundusz Emerytalny przekazuje informację o miesięcznej strukturze aktywów – stan na dzień 30 listopada 2012 r.Lp.Składnik aktywówUdział w wartości aktywów1.Obligacje, bony i inne pap
Zatrudnienie w sektorze przedsiębiorstw nie wzrosło w ujęciu rocznym w lipcu, zgodnie z naszą prognozą. – W ujęciu absolutnym ubyło 3tys. miejsc pracy, co jest spójne ze spadkową tendencją na rynku pracy. Biorąc
Informacja prasowa Radzyń Podlaski, 7 stycznia 2020 r. Plantwear, producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, zaktualizował prognozę wyników na 2019 r. w oparciu o dane sprzedażowe za IV kwartał. Zgodnie z szacunkami przych
Dzięki przejęciu Ericsson zyska największych klientów usług nadawczych, około 900 wysoko wykwalifikowanych specjalistów oraz operacje emisji we Francji, Wielkiej Brytanii i HolandiiEricsson będzie nadal obsł
Klienci tysięcy sklepów i serwisów internetowych obsługiwanych przez Dotpay S.A. – najnowocześniejszego polskiego agregatora płatności internetowych uzyskali dostęp do możliwości błyskawicznego i bezpieczne
O ponad 7,5%, w porównaniu do I półrocza 2011 roku, do 8,25 mld zł wzrosła składka przypisana brutto Grupy PZU. Wynik z działalności lokacyjnej wzrósł o ponad 41,2%. To pozwoliło uzyskać po pierwszym półroczu 2012 roku r
Warszawa, 26.09.2018 r.Co siódmy polski przedsiębiorca nie otrzymuje na czas płatności za sprzedane towary czy wykonane usługi. Przynajmniej raz w miesiącu z tym problemem styka się 65% małych i średnich firm – wynika z 16.