Informacja prasowa Wrocław, 22 września 2020 r. Notowana na NewConnect innowacyjna firma telemedyczna Nestmedic, przedłuża umowę z fińskim dystrybutorem Steripolar Oy. Nowy kontrakt został zawarty na tych samych warunkach i o
Fortinet ogłosił wyniki finansowe za II kwartał 2019 roku Warszawa, 12 sierpnia 2019 r. Fortinet, globalny dostawca zaawansowanych cyberzabezpieczeń, przedstawił wyniki finansowe za II kwartał 2019 roku. Wybrane pozycje prezent
Generali Otwarty Fundusz Emerytalny podaje do wiadomości wartość aktywów netto oraz wartość jednostki rozrachunkowej na dzień 31.05.2012 r. Nazwa otwartego funduszu emerytalnegoGenerali Otwarty Fundusz Emerytalny
Serinus Energy pozyskała partnera do realizacji nowych projektów na terenie swoich koncesji w Tunezji – spółkę Dutco Energy Ltd. Współpraca obejmować będzie prace związane z poszukiwaniem i wydobyciem ropy naftowej oraz g
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 20.02.2020ZMIANY W ZASTOSOWANIU STAWKI 0% DLAWEWNĄTRZWSPÓLNOTOWEJ DOSTAWY TOWARÓWOd stycznia 2020 zaczęły obowiązywać nowe regulacje prawne dotyczące wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów. Gł�
Ponad 40 proc. z nas skorzystało z niej podczas rozliczania podatku za zeszły rok, a ponad jedna czwarta nie wprowadziła żadnych zmian w zaproponowanym rozliczeniu. Z usługi skorzystali przede wszystkim lepiej wykształceni i zamo
Data publikacji: 2015-02-23, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: AB, czołowy dystrybutor IT w regionie, rozwija kategorie zabawek, AGD i RTV oraz sektor rozwiązań dla przedsiębiorstw, w tym usługi dla e-handluKategoria:
Portal Ubezpieczeniaonline.pl uruchomił porównywarkę ubezpieczeń inwestycyjnych. Na podstawie dostępnych w porównywarce parametrów, każdy użytkownik serwisu dokonuje wyboru polisy inwestycyjnej, najbardziej dostosowanej do jeg
PKO Bank Polski wyemitował obligacje na kwotę ponad 1,6 mld złotych. Oferta spotkała się z ogromnym zainteresowaniem inwestorów – stopa redukcji wyniosła 20 proc. PKO Bank Polski wyemitował obligacje o dziesięcioletnim te
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa