Rynek transakcji bezgotówkowych rośnie w siłę. Nowe narzędzia dostępne dla sprzedawców i rosnąca ilość kart płatniczych sprzyjają płatnościom za pomocą plastikowego pieniądza. Czy sklep internetowy także powinien zaop
Od 1 października 2007 Jarosław Mastalerz, Członek Zarządu BRE Banku SA, odpowiedzialny za pion bankowości detalicznej, będzie tymczasowo pełnił również obowiązki Dyrektora Banku ds. MultiBanku, a Cezary Kocik z dniem 15 pa�
Spółka opublikowała raport za trzeci kwartał 2012 roku, w którym osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 4 138 355,92 zł oraz zysk netto w wysokości 703 769,46 zł. Po trzech kwartałach roku 2012 przychody netto
Po zeszłorocznym otwarciu dwóch nowych fabryk, koncern 3M wraca do Wrocławia z kolejnymi inwestycjami. Rozwój tamtejszych zakładów ma kosztować 125 mln złotych i zagwarantować zatrudnienie dla co najmniej 80 nowych pracownikó
Rośnie popularność e-księgowości i elektronicznego obiegu dokumentówKonieczność pracy zdalnej, dystansowanie społeczne, wiele nowych i nie zawsze precyzyjnych regulacji wprowadzonych w ramach tarczy antykryzysowej – wszystk
Kredyt hipoteczny oferowany przez Bank Pocztowy zajął drugie miejsce w kwietniowym rankingu eksperckim.W rankingu branżowym, opisującym najlepsze kredyty dla 3-osobowej rodziny, oferta Banku Pocztowego zajęła drugie miejsce. Eks
W 2013 roku nie sposób oprzeć się wrażeniu, że żyjemy w kraju, w którym koniec tygodnia bywa dłuższy, niż cały tydzień… Pytanie brzmi tylko, czy Polakom opłaca się aż tak długie świętowanie?…
Samsung po raz kolejny został sponsorem kongresu wymiany doświadczeń na temat nowych technologii i ich zastosowania: „Biznes to rozmowy”, który odbył się 4 października w Warszawie. W specjalnie przygotowanej strefie, przeds
Warszawa, 04 grudnia 2017 r.Informacja prasowaRaportowanie do Urzędu Ochrony Danych Osobowych (dalej UODO) o własnych naruszeniach to konstrukcja prawna wywodząca się z art. 33 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
W ciągu ostatnich lat na rynku globalnym można zaobserwować gigantyczny rozwój handlu elektronicznego. Klienci przenoszą większość swoich zakupów do sieci, a tradycyjne sklepy stają się tylko powierzchniami reklamowymi.&hel