ING Bank Śląski, jako jedyna instytucja finansowa, został wyróżniony przez tygodnik POLITYKA Złotym Listkiem CSR. Tym samym bank znalazł się w gronie 15. firm stosujących w codziennej działalności najlepsze praktyki z zakre
Radość konsumentów, paraliż sądów i mniej kapitału na kredytyZa korzystny dla frankowiczów wyrok Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej najpewniej zapłacą klienci banków. Kredyty hipoteczne nie będą tak łatwo dost
W pierwszym półroczu 2012 r. Bank Pocztowy, opierając się o strategiczne partnerstwo z Pocztą Polską, pozyskał niemal 120 tys. Klientów, dzięki czemu na koniec czerwca obsługiwał prawie 1,2 mln Klientów de
W raporcie bieżącym numer 9/2013 Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w lutym 2013 r. wyniosła 35,5 mln złotych, co w porównani
W dobie upowszechniania się nowoczesnych technologii i informatyzacji biurowy blackout oznaczać może całkowity paraliż pracy najemców, a co za tym idzie duże straty finansowe. Zawansowane systemy bezpieczeństwa energetycznego p
Budżet bez deficytu? Oby się udało!26-08-2019 | 15:16 | WarszawaBudżet na 2020 r. bez deficytu byłby znaczącym krokiem do uzdrowienia polskiej gospodarki – uważają Pracodawcy RP. Realizacja takiego planu wydatków nie b
Klienci Domu Maklerskiego PKO Banku Polskiego, którzy posiadają rachunek inwestycyjny powiązany z rachunkiem bankowym zyskali prosty i szybki dostęp do aplikacji maklerskiej poprzez smartfony. Nowe usługi mobilnego iPKO Light oraz
INVEST-BANK S.A. rozpoczął pierwszy etap współpracy z Euronet Polska Sp. z o.o. umożliwiającej Klientom Banku korzystanie z bankomatów należących do sieci Euronet na preferencyjnych warunkach. Firma Euronet jest światowym
To z czym mieliśmy do czynienia na rynku obligacji skarbowych w lipcu opisaliśmy w zeszłym miesiącu jednym słowem – euforia. W sierpniu dynamika wzrostu cen trochę wyhamowała jednak dla posiadaczy obligacji był to kolejny dob
Warszawa, 14 grudnia 2017 r.Porównanie Europy, Azji i Ameryki PółnocnejZ problemem niezapłaconej faktury przynajmniej raz w miesiącu styka się ponad połowa firm badanych w 14. fali badania Bibby MSP Index. Blisko dla co czwart