Kulczyk Oil Ventures podłączyła do urządzeń produkcyjnych odwiert M-21 na polu Makiejewskoje na Ukrainie. To już drugi, po M-19, odwiert na terenie tej koncesji, który będzie produkował z odkrytej w 2010 r., bogatej w w�
Przyjazny, stabilny, uczciwy – to określenia ze ścisłej czołówki skojarzeń z terminem „bank spółdzielczy”. Aż 53% klientów poleci go swoim znajomym.Badanie przeprowadzono w styczniu. Wzięli w nim udział losowo w
Już ponad 20,147 mld zł wynoszą aktywa netto, którymi zarządza TFI PZU. To efekt konsekwentnej polityki rozszerzania kompetencji inwestycyjnych Grupy PZU oraz budowania pozycji Towarzystwa wśród inwestorów indywidualnych.&helli
Data publikacji: 2016-10-06, 06:50Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: J. Borowski (Crédit Agricole): Brak wykwalifikowanej kadry barierą dalszej poprawy na rynku pracyKategoria: INWESTOR, , bezrobocie, MRPiPS, rynek pracy, prog
Dominet Bank podniósł oprocentowanie lokaty terminowej Dominanta Forte, dzięki czemu stała się ona najwyżej oprocentowaną lokatą na rynku w kategorii lokat rocznych o minimalnej wartości 1000 zł.Lokatę Dominanta Forte może
Jak nie paść ofiarą wyłudzenia?Szybkie pożyczki są w Polsce coraz popularniejsze i wiele osób korzysta z nich z zadowoleniem. Jednak obok oficjalnego, dość mocno kontrolowanego i uregulowanego rynku, ciągle funkcjonuje wielu
Utrata bagażu może popsuć wakacje i skomplikować każdy wyjazd. Kupując polisę turystyczną w Warcie, bagaż można ubezpieczyć za symboliczną złotówkę. Promocja trwa od 8 lipca do końca września 2013 r.…
Produkcja przemysłowa spowolniła w lutym do 4,6 proc. wobec 7,9 proc. w styczniu, natomiast po uwzględnieniu efektów „sezonowych” wskaźnik wyniósł 6 proc. – Przemysłowi nie pomógł ani jeden
W październiku br. sieć B&B Hotels dołączyła do Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Polsce. To kolejny etap budowania silnej pozycji Spółki na polskim rynku. Przystąpienie do Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej t
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa