W najnowszej kampanii Bank BGŻ reklamuje korzystną pożyczkę gotówkową. Niskie i stałe raty pożyczki ułatwią każdemu realizację planów i marzeń, bez żadnych wyrzeczeń. Głównym nośnikiem kampanii jest telewizja, a tak�
W pierwszym półroczu 2012 r. Bank Pocztowy, opierając się o strategiczne partnerstwo z Pocztą Polską, pozyskał niemal 120 tys. Klientów, dzięki czemu na koniec czerwca obsługiwał prawie 1,2 mln Klientów de
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa
Klienci tysięcy sklepów i serwisów internetowych obsługiwanych przez Dotpay S.A. – najnowocześniejszego polskiego agregatora płatności internetowych uzyskali dostęp do możliwości błyskawicznego i bezpieczne
Trzy czwarte Polaków samodzielnie płaci swoje rachunki telefoniczneEuropejscy pracodawcy rzadko opłacają pracownikom usługi telekomunikacyjneOperatorzy telekomunikacyjni powinni mieć to na uwadze, konstruując taryfy &nd
W październiku roczny wskaźnik inflacji obniżył się z 3,8 proc. do 3,4 proc. Spadek inflacji był zgodny z oczekiwaniami analityków. W ujęciu miesięcznym ceny konsumentów wzrosły o 0,4 proc.– W październiku obyło s
Klienci MultiBanku, którzy za niezrealizowane zakupy zapłacili kartą, mogą liczyć na zwrot pieniędzy. Takie rozwiązanie może być pomocne na przykład w sytuacji bankructwa biura podróży.Transakcje realizowane ka
Wrzesień chyba w końcu okazał się przełomowym miesiącem w ocenie przyszłości polskiej gospodarki już nie tylko przez nielicznych członków Rady Polityki Pieniężnej (RPP). Choć już wcześniej pojawiały się mniej lub bard
W my?l zasady przejrzysto?ci dzia?ania, Ergo Hestia jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce publikuje kolejny kwartalny raport o obs?udze skarg i odwo?a? swoich klientów;Raporty powstaj? na bazie comiesi?cznych, rozbudowanych
19 listopada br., podczas uroczystej Gali w Ministerstwie Gospodarki, Proama otrzymała statuetkę Użyteczna Strona. Według organizatorów badania – Fundacji Obserwatorium Zarządzania – wśród wszystkich stron badanych doty