BRE Bank uruchomił specjalną interaktywną aplikację klasy Business Inteligence, dzięki której każdy będzie mógł szybciej i sprawniej przeglądać wyniki finansowe i dane biznesowe Grupy BRE Banku. BRE Analyzer dos
Choć sezon zimowych wyjazdów dopiero przed nami, warto odpowiednio wcześnie uwzględnić w swoich urlopowych planach potrzebę zabezpieczenia finansowego w postaci właściwie dopasowanej polisy turystycznej. Pakiet co najmniej pods
Dzięki przejęciu Ericsson zyska największych klientów usług nadawczych, około 900 wysoko wykwalifikowanych specjalistów oraz operacje emisji we Francji, Wielkiej Brytanii i HolandiiEricsson będzie nadal obsł
Warszawa, 14 maja 2018 Informacja prasowaNie płacisz rachunków na czas?Oto z jakimi konsekwencjami musisz się liczyćUpomnienie mailem, przypomnienie o płatności smsem, w końcu pisemne wezwanie wysłane pocztą z groźbą egz
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa
Warszawa, 24.07.2018 r.W najbliższych miesiącach ponad 1/10 przedsiębiorców spodziewa się pogorszenia płynności finansowej. Ponadto odsetek firm liczących na poprawę sytuacji jest o 2,2 pkt. proc. mniejszy niż jesienią popr
Fundusz Apetonic zainwestował w rozwój firmy doradczej Central East European Partners (CEE Partners). Zadaniem CEE Partners jest udzielanie wsparcia polskim i zagranicznym firmom w nawiązaniu kontaktów biznesowych oraz w rozwoju sw
Kryzys dotknął 70% firm. Jak przedsiębiorcy radzą sobie po wielu miesiącach pandemii? Raport Oferteo.pl70% firm w Polsce odczuwa już straty związane z pandemią. Do końca października większości z nich udawało się unikną
W pi?tek 20 lipca na budynku przy ul. Przybyszewskiego 20/24 namalowano graffiti promuj?ce ide? ró?norodno?ci w polskich firmach. Wydarzenie powsta?o z inicjatywy Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a koncepcj? artystyczn? opracowa?
Po raz pierwszy w historii, w raporcie dotyczącym najlepszych i najbardziej wartościowych marek świata Interbrand, Samsung znalazł się w pierwszej dziesiątce najważniejszych globalnych brandów. 1 października firma consulting