Klienci tysięcy sklepów i serwisów internetowych obsługiwanych przez Dotpay S.A. – najnowocześniejszego polskiego agregatora płatności internetowych uzyskali dostęp do możliwości błyskawicznego i bezpieczne
W perspektywie kryzysu na rynku amerykańskich kredytów o obniżonej wiarygodności (subprime) większość specjalistów jest przekonanych, że nam problem ten nie grozi w sposób bezpośredni. Sęk jednak w tym, że polscy kredytobi
Klienci indywidulani mogą skorzystać z nowej oferty pożyczek gotówkowych w ING Banku Śląskim. Od 1 czerwca bank oferuje Pożyczkę 5000 zł w czterech wariantach. Pożyczka 5000 zł będzie dostępna w ofercie do 11 sierpn
Z początkiem lipca tego roku do zespołu Samsung Electronics Polska dołączył Marek Rawicki, który objął stanowisko Marketing Unit Managera i będzie odpowiadał za komunikację marketingową i sprzedażową urządzeń mobilnych,
Prokrastynacja a ubezpieczenia na życie – czy szukamy wymówek?Zaległości, napięte terminy i zbyt dużo zajęć w jednym czasie to często efekt odkładania na później. Niektórzy mogą uznać, że takie osoby są po prostu le
PKO Bank Polski wyemitował obligacje na kwotę ponad 1,6 mld złotych. Oferta spotkała się z ogromnym zainteresowaniem inwestorów – stopa redukcji wyniosła 20 proc. PKO Bank Polski wyemitował obligacje o dziesięcioletnim te
Kredyt hipoteczny oferowany przez Bank Pocztowy zajął drugie miejsce w kwietniowym rankingu eksperckim.W rankingu branżowym, opisującym najlepsze kredyty dla 3-osobowej rodziny, oferta Banku Pocztowego zajęła drugie miejsce. Eks
Przychody Grupy Kapitałowej ATM – największego niezależnego producenta programów telewizyjnych i filmów – w I półroczu 2012 roku wyniosły 49,7mln zł i były o 4,6proc. mniejsze niż w tym okresie ub.r. Spółka raportu
22 marca 2013 r. Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. zawarł umowę z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej o współpracę przy współfinansowaniu przedsięwzięć w ramach programu „Efektywne wykorzystan
W ciągu ostatnich lat na rynku globalnym można zaobserwować gigantyczny rozwój handlu elektronicznego. Klienci przenoszą większość swoich zakupów do sieci, a tradycyjne sklepy stają się tylko powierzchniami reklamowymi.&hel