Biznes Ubezpieczenia

Uszkodzony samochód? Dla Klientów InterRisk to nie problem

Uszkodzony samochód? Dla Klientów InterRisk to nie problem
Przekonali się o tym Agenci biorąc udział spotkaniach zorganizowanym w warsztatach Sieci Partnerskiej InterRisk w Warszawie i w

Data publikacji: 2015-07-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Uszkodzony samochód? Dla Klientów InterRisk to nie problem
Kategoria: BIZNES, Ubezpieczenia

Przekonali się o tym Agenci biorąc udział spotkaniach zorganizowanym w warsztatach Sieci Partnerskiej InterRisk w Warszawie i w Krakowie.

Uszkodzony samochód? Dla Klientów InterRisk to nie problem

Przekonali się o tym Agenci biorąc udział spotkaniach zorganizowanym w warsztatach Sieci Partnerskiej InterRisk w Warszawie i w Krakowie.

Z danych Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych wynika, że statystycznie każdy Polak raz w roku naprawia samochód w warsztacie samochodowym. Roczna liczba wizyt kierowców w zakładach naprawczych przekracza 38,5 miliona.

– Postanowiliśmy w praktyce pokazać naszym Agentom, jak działa nasza Sieć Partnerska dedykowana do likwidacji szkód komunikacyjnych. Często to do Agenta dzwonią w pierwszej kolejności Klienci w razie zdarzenia na drodze. Zależało nam na tym, aby Agenci mogli zobaczyć, jak wygląda proces likwidacji szkody w warsztacie Sieci Partnerskiej InterRisk – wszystko po to, aby Agenci mogli odpowiedzieć na każde pytanie Klienta – powiedział Robert Kowalczyk – Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Komunikacyjnych w InterRisk.

W warsztatach Sieci Partnerskiej InterRisk poza wysokiej jakości naprawą pojazdu wykonywane są zdalne oględziny samochodu – za pomocą kamer umożliwiających przekazanie materiału bezpośrednio do rzeczoznawcy. Atutem tego rozwiązania jest oszczędność czasu – Klient nie musi czekać na przyjazd likwidatora i diagnostykę pojazdu. Warsztat może także od razu przystąpić do naprawy samochodu i usuwania skutków szkody.

– Zaproszenie do warsztatu samochodowego współpracującego z InterRisk uważam za bardzo trafiony pomysł. Klienci poza niuansami dotyczącymi ubezpieczeń, często pytają mnie o szczegóły dotyczące procesu likwidacji szkody. Dzięki zorganizowanemu przez InterRisk spotkaniu – będę mógł odpowiedzieć na każde pytanie Klienta związane ze szkodą. Dodatkowo będę mógł zaprezentować korzyści płynące z wyboru Sieci Partnerskiej i przekonać Klienta do decyzji o naprawieniu samochodu w rekomendowanym przez ubezpieczyciela miejscu – powiedział Dariusz Skowera – Agent Ubezpieczeniowy.

A to już wiesz?  Japońskie firmy zainwestowały w Polsce już ponad 5 mld zł. Polska przyciąga inwestorów stabilnością polityczną i wysokimi kompetencjami pracowników

InterRisk poleca i zarezerwuje Klientom dobry i sprawdzony warsztat naprawczy z gwarancją, że odszkodowanie zawsze wystarczy na profesjonalną i najwyższej jakości naprawę pojazdu. Pracujemy tylko z najlepszymi warsztatami. Dzięki temu, a także w pełni zelektronizowanym teczkom szkodowym nasi Klienci otrzymują gwarancję rzetelnej i szybkiej naprawy.

Sieć Partnerska InterRisk to:

300 najlepszych warsztatów w całej Polsce, w tym ponad 100 ASO

Bezgotówkowa naprawa w wysokiej klasy serwisie

Auto zastępcze na cały okres trwania naprawy

Usługa „door to door”, czyli odbiór i dostawa pojazdu Klienta po naprawie

Oględziny uszkodzonego pojazdu w serwisie

aż 3 lata gwarancji na naprawę

Spotkania w warsztatach Sieci Partnerskiej InterRisk w Warszawie i Krakowie  – spotkały się z uznaniem Agentów. W związku z tym w najbliższych miesiącach InterRisk zaprosi kolejnych swoich pośredników na spotkania organizowane w największych miastach całej Polski.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:

Uszkodzony samochód? Dla Klientów InterRisk to nie problem BIZNES, Ubezpieczenia - Przekonali się o tym Agenci biorąc udział spotkaniach zorganizowanym w warsztatach Sieci Partnerskiej InterRisk w Warszawie i w Krakowie.
Hashtagi: #BIZNES #Ubezpieczenia

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy