Poradnik

Podwójne laury dla jesiennej kampanii mBanku

Podwójne laury dla jesiennej kampanii mBanku
Ubiegłoroczna kampania reklamowa mBanku została po raz kolejny doceniona. I to podwójnie! W ramach konkursu Media Trendy 2010 nagrodzone zostały aż dwie z mBankowych odsłon

Ubiegłoroczna kampania reklamowa mBanku została po raz kolejny doceniona. I to podwójnie! W ramach konkursu Media Trendy 2010 nagrodzone zostały aż dwie z mBankowych odsłon reklamowych, zaś jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010 przyznało miejsce na podium jesiennej kampanii outdoorowej.

Najwyższe uznanie jury tegorocznej edycji konkursu Media Trendy w kategorii „Innowacja w planowaniu mediów” uzyskały:

* Interaktywna wersja spotu „Strzykanie” – nagroda główna w kategorii Innowacyjne wykorzystanie kina (on-screen i off-screen)

* „Rąbanie ubezpieczonych” w kampanii outdoor/ambient ubezpieczeń samochodowych w kategorii Przełamanie schematów komunikacyjnych w kategorii produktowej

Kolejnym niezwykle ważnym wyróżnieniem dla kreacji reklamowej mBanku jest nagroda w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2010. Współtwórca jesiennej kampanii reklamowej – agencja Ambasada Brand Communication – zdobyła BRĄZ w kategorii Active Advertising za słynne już siekiery na taksówkach oraz billboardach reklamujące ofertę Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych w mBanku.

Ilość nagród, jaką do tej pory zdobyła nasza ubiegłoroczna kampania, potwierdza, że niestandardowa i odważna komunikacja, z jakiej od lat słynie mBank podoba się nie tylko naszym Klientom, ale również autorytetom branży reklamowej i co niezwykle ważne skutecznie wyróżnia naszą markę na tle dość konserwatywnej i zachowawczej komunikacji innych banków – mówi Piotr Jakubowski, szef Wydziału Reklamy i Zarządzania Marką w mBanku.

Głównym założeniem konkursu Media Trendy jest wyróżnienie najciekawszych projektów marketingowych, w kreatywny i nowatorski sposób wykorzystujących media w kampaniach reklamowych.

Z kolei Konkurs Reklamy KTR jest najbardziej prestiżowym polskim konkursem reklamowym, któremu przyświeca idea podniesienia standardów w branży, nagrodzenia najbardziej niestandardowych kreacji reklamowych i wspierania młodych twórców komercyjnych przedsięwzięć o charakterze artystycznym.

Oba konkursy są organizowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, którego celem jest nagradzanie niestandardowych pomysłów i idei zmieniających polski rynek reklamowy.

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego – mBank mobile. W grudniu 2009 r. mBank w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi” „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator, został ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r.”, przyznany w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier 2009″, to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.

A to już wiesz?  Bank Pocztowy zwycięzcą „50 największych Banków w Polsce”

http://media.mbank.pl/pr/161120/podwojne-laury-dla-jesiennej-kampanii-mbanku

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy