Jak już wspominaliśmy w komentarzu marcowym tempo wzrostu cen obligacji, jakie obserwowaliśmy od początku roku spowodowało, że pole do dalszego spadku rentowności było już bardzo niewielkie. W takiej sytuacji naturalnym
Ponad 30 mln kont osobistych, prawie 7 mln kart kredytowych i 2 mln osób aktywnie korzystających z bankowości mobilnej – to najnowsze statystyki polskiej bankowości prezentowane w cyklu raportów serwisu PRNews.pl.…
Ubiegłoroczna kampania reklamowa mBanku została po raz kolejny doceniona. I to podwójnie! W ramach konkursu Media Trendy 2010 nagrodzone zostały aż dwie z mBankowych odsłon reklamowych, zaś jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR 20
Wrocławski software house na 8 miejscu w prestiżowym rankingu Deloitte Technology Fast 50 w Europie Środkowej. Wśród 36 polskich firm, które znalazły się w zestawieniu, spółka zajęła 5 pozycję. SMT Software na 8. miejscu w
W pierwszej połowie 2013 roku należy spodziewać się recesji oraz istotnego obniżenia inflacji w Polsce. Przy zatrzymaniu inwestycji infrastrukturalnych, gospodarce nie będzie dodatkowo pomagać ograniczenie prywatnych wydatków
Ceny mieszkań biją kolejne rekordy, a młodzi Polacy zadłużają się na dziesiątki lat. Raport Oferteo.plMieszkania w Polsce drożeją w tempie niespotykanym nigdy dotąd. W styczniu 2020 średnia cena 1m2 na rynku wtórnym w War
Dominik Czarnota, dotychczasowy prezes zarządu spółki prowadzącej największy polski portal społecznościowy, opuszcza firmę. W nowej strukturze spółki jego kompetencje zostaną podzielone między osobami odpowiedzialnymi za ro
W dniach 3-19 lipca 2012 nastąpiła zmiana części rachunków Amber Gold, co spowodowało kilkudniowe opóźnienia w otrzymywaniu wypłat przez kilkunastu Klientów. Od 18 lipca wszystkie wypłaty są regulowane ter
Bank Pocztowy wprowadził dla swoich Klientów przelewy w systemie SEPA. Z tego typu przelewów mogą korzystać Klienci indywidualni i instytucjonalni Banku.Bank realizuje przelewy SEPA w walucie EUR na rzecz Beneficjent&
Firma Provident Polska drugi rok z rzędu otrzymała godło „Firma Przyjazna Klientowi”. W badaniu ocenie poddawane są te obszary działania firmy, które wpływają bezpośrednio na jej postrzeganie wśród klientów. Tegoroczny