ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię reklamową kont oszczędnościowych. W ramach oferty specjalnej „Bonus na start” bank oferuje 4,5% przez 4 miesiące dla nowych klientów, którzy wpłacą swoje oszczędności na Otwarte Kont
Spółka E-financial Sp. z o.o. przejęła istniejący od 2006 r. portal www.slubnytarg.pl. Będąc właścicielem portali finansowych Inwestycje.pl, Waluty.com, Twojefinanse.net oraz Investing.pl, Spółka wzbogaciła swoje portfolio
Pakiet Biznes Debiut 18 oraz Biznes Waluta dla małych i średnich przedsiębiorstw otrzymały Certyfikaty Produktów Najwyższej Jakości w szóstej edycji Ogólnopolskiego Programu Najwyższa Jakość Quality International 2012. Pona
Konto osobiste z premią Banku BGŻ zwyciężyło już po raz trzeci w rankingu wszystkich typów kont osobistych przygotowanym przez portal finansowy Money.pl. Specjaliści portalu bardzo szczegółowo przeanalizowali ofertę 110
Nowy produkt zakłada wpłatę połowy środków na 3-miesięczną lokatę z oprocentowaniem w wysokości 8 proc. w skali roku, druga część lokowana jest na 2,5-letniej lokacie strukturyzowanej opartej na cenie palladu z możliwośc
Data publikacji: 2014-11-21, 10:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ulma Construccion Polska czeka na ożywienie na rynku budowlanym. Spółka powoli poprawia wynikiKategoria: INWESTOR, , Ulma Construccion Polska, budownictwo,
mBank proponuje 18-miesięczną lokatę strukturyzowaną, dzięki której klienci indywidualni mogą zarobić nawet 16,5 proc. na wzroście kursu akcji największych spółek z sektora nowych technologii notowanych na NASDA
W perspektywie kryzysu na rynku amerykańskich kredytów o obniżonej wiarygodności (subprime) większość specjalistów jest przekonanych, że nam problem ten nie grozi w sposób bezpośredni. Sęk jednak w tym, że polscy kredytobi
W poniedziałek 3 grudnia br. klienci Dominet Banku mogą skorzystać z promocyjnej oferty „Happy Day” obejmującej kredyt gotówkowy z gwarantowanym oprocentowaniem wynoszącym 8,9%.W ramach promocji wszyscy klienci, którzy 3 gr
Grupa Kapitałowa SATORIA Group S.A. (dawny PUHIT) umacnia swoją pozycję na rynku inwestycji hotelarskich. Na przestrzeni 2009 i 2011 roku jej łączne przychody ze sprzedaży wzrosły o niemal 40 proc., z 65 mln zł w 2009 r. do 91