Warszawa, 18 marca 2020 r.KOMUNIKAT PRASOWYBank Pocztowy podnosi limit płatności bez konieczności podawania kodu PIN do 100 złotych w transakcjach zbliżeniowychRusza usługa Bank Pocztowy GotowyBank Pocztowy podwyższył limi
Ubiegłoroczna kampania reklamowa mBanku została po raz kolejny doceniona. I to podwójnie! W ramach konkursu Media Trendy 2010 nagrodzone zostały aż dwie z mBankowych odsłon reklamowych, zaś jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR 20
ING Bank Śląski w konkursie „The Best Annual Report 2011″, w kategorii „Banki i instytucje finansowe”, otrzymał I nagrodę za „Najlepszy raport roczny w internecie” oraz wyróżnienie za „Najlepsze sprawozdanie z d
Data publikacji: 2014-11-21, 10:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ulma Construccion Polska czeka na ożywienie na rynku budowlanym. Spółka powoli poprawia wynikiKategoria: INWESTOR, , Ulma Construccion Polska, budownictwo,
Nowe przepisy o kasach fiskalnych – jakie zmiany czekają na przedsiębiorców?Marta Serafin, doradca podatkowy w firmie inFaktOd 1 maja 2019 obowiązują nowe przepisy w zakresie kas fiskalnych. Urządzenia z elektronicznym oraz p
Promocyjny kredyt gotówkowy Banku Pocztowego został wyróżniony przez portal ekspercki.Bank Pocztowy do końca października br. oferuje promocyjny kredyt dla szeroko pojętej grupy pracowników służby zdrowia (m.in. lekarzy i fa
Kulczyk Oil Ventures podłączyła do urządzeń produkcyjnych odwiert M-21 na polu Makiejewskoje na Ukrainie. To już drugi, po M-19, odwiert na terenie tej koncesji, który będzie produkował z odkrytej w 2010 r., bogatej w w�
mBank rozpoczął zapisy na 6-miesięczną lokatę strukturyzowaną „Siła Energii”, której instrumentem bazowym jest koszyk pięciu spółek z branży energetycznej. Produkt umożliwia osiągnięcie zysku sięgającego ponad 8 p
Wyniki 12. Światowego badania nadużyć gospodarczych, przeprowadzonego przez firmę doradczą Ernst & Young w 43 krajach pokazują, że wzrasta ryzyko nadużyć i korupcji w biznesie. Presja związana z realizacją celów f
Grupa Kapitałowa SATORIA Group S.A. (dawny PUHIT) umacnia swoją pozycję na rynku inwestycji hotelarskich. Na przestrzeni 2009 i 2011 roku jej łączne przychody ze sprzedaży wzrosły o niemal 40 proc., z 65 mln zł w 2009 r. do 91