MultiBank wprowadził unikalną na rynku ofertę ubezpieczeń – program „Bezpieczny Kredyt”, skierowany do klientów ubiegających się o kredyt lub pożyczkę hipoteczną na zakup domu lub mieszkania. – Innowacja program
Warszawa, 11.06.2018 r.Nieterminowe regulowanie opłat za sprzedane wyroby czy wykonane usługi dotyka 6/10 przedstawicieli sektora MŚP – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index. Z problemem niezapłaconej na czas faktury przynaj
Zupełnie nowe Volvo V40 nie tylko zachęca atrakcyjną ceną – od 86 900 zł, ale również promocyjną stawką ubezpieczenia. Niezależnie od miejsca zamieszkania za pełen pakiet OC, AC i NNW w PZU zapłacimy jedynie 2,5% wartoś
Grupa Ergo Hestia została doceniona przez brokerów ubezpieczeniowych za 20 lat wzorowej współpracy. Wyróżnienie przyznane przez partnerów biznesowych jest tym cenniejsze, że owocną współpracę z brokerami potwierdzają liczb
Trwa konkurs na najlepszy biznesplan „Mały biznes w małych miejscowościach”. Jego organizatorem jest Presspublica, a partnerem Bank Pocztowy.…
Święta na kredyt to dla jednych sytuacja nie do przyjęcia, dla innych zaś normalna procedura finansowania potraw i prezentów świątecznych. Bankier.pl sprawdził, w którym banku klient spłaci kredyt gotówkowy na najkorzystniej
Chiny są obecnie drugą gospodarką świata, największym eksporterem oraz producentem dóbr przemysłowych. Wielkość chińskich inwestycji w Polsce na koniec 2010 r. wyniosła 140,3 mln USD i wciąż rośnie. Prowadzenie biznesu z
Sprzedaż oferty z katalogu Zima/Egzotyka 2012/13 nabiera tempa. Na dzień 31 lipca rezerwacji dokonało prawie 5700 osób, z czego większość wybrała ofertę egzotyczną. Wartość przedsprzedaży to ok. 35 mln zł. Rainbow T
Data publikacji: 2015-06-22, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koncerny farmaceutyczne coraz więcej wydają na reklamę lekówKategoria: BIZNES, , leki, reklama, branża farmaceutyczna, firmy farmaceutyczne, promocja, OTC
W dniach 15 i 16 listopada 2007 r. w warszawskim hotelu Marriott odbędzie się kongres merytoryczny Corporate Performance Management (CPM) poświęcony zarządzaniu wydajnością przedsiębiorstw. Spotkanie ekspertów omawiających za