Data publikacji: 2015-01-20, 06:40Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: S. Kluza (SGH): 2015 rok będzie dobry dla polskiej gospodarki. Głównie dzięki konsumpcji prywatnejKategoria: INWESTOR, , inflacja w Polsce, inflacja, bezro
„Razem widzimy więcej” – to główne hasło startującej dziś kampanii promującej bankowość korporacyjną PKO Banku Polskiego. Ofertę Banku reklamują w niej prezesi dużych, renomowanych polskich firm, b�
Warszawa, 18.07.2018 r.Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowychCzy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach „kart stałego klienta”? Oczywiście jednym z gł
Data publikacji: 2016-07-28, 06:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: P. Kowalski (Fitch Polska): Rating Polski ma perspektywę stabilną. Szanse na jego zmianę lub nie są takie sameKategoria: INWESTOR, , agencje ratingowe, rat
mBank rozwija sprzedaż produktów przez internet, wprowadzając gwarantowane limity kredytowe dla klientów firmowych, z których można skorzystać on-line w 15 minut, bez podpisywania i przedstawiania dodatkowych d
HardGAMMA Ventures (www.hardgamma.com), jeden z najbardziej aktywnych polskich funduszy venture capital zainwestował w kolejny startup, którym jest SHOWROOM (www.shwrm.pl) – kompleksowe narzędzie do sprzedaży i promocj
Warszawa, 20 czerwca 2018 Informacja prasowaNa zagraniczny wyjazd najbezpieczniej zabrać gotówkę i karty płatnicze. Ze względów bezpieczeństwa najlepiej umieścić je w hotelowym sejfie lub depozycie. Jednak przede wszystkim,
Jak wynika z corocznego badania laboratorium informatyki śledczej Mediarecovery, przeprowadzonego na grupie szefów działów bezpieczeństwa polskich firm i instytucji, największe zagrożenie widzą oni w zasobach ludzkich.Ankietow
Data publikacji: 2016-10-12, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Właściciele sklepów sięgają po triki sprzedażowe. Wpływają one na decyzje zakupowe klientówKategoria: LIFESTYLE, , triki sprzedażowe, chwyty marketng
3 września podwyższeniu ulegają stawki oprocentowania lokat, a 5 września wybranych produktów kredytowych mBanku. Zmiana związana jest ze wzrostem poziomu stóp procentowych NBP oraz wzrostem stóp rynkowych. Klienci lokujący o