Data publikacji: 2016-10-12, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Właściciele sklepów sięgają po triki sprzedażowe. Wpływają one na decyzje zakupowe klientówKategoria: LIFESTYLE, , triki sprzedażowe, chwyty marketng
Sprzedaż detaliczna wzrosła w listopadzie 2,4 proc. w skali roku (wobec 3,3 proc. w październiku). W danych ciągle dodatni pozostaje efekt dni roboczych – w listopadzie +1 r/r, a zatem trend spadkowy tego agregatu jest kontynuo
Rosnące obroty w branży e-commerce i szał świątecznych zakupów przyczyniają się do nowych rekordowych wyników w liczbie transakcji i liczbie użytkowników- dwa miliony transakcji miesięcznie.Metodzie płatności SOFORT Bank
Wybór nowoczesnej powierzchni biurowej powinien być poparty dokładną, wielokryterialną analizą. Dlaczego? Niektórzy deweloperzy, chcąc być bardziej konkurencyjni, manewrują kosztami i danymi, co utrudnia obiektywne porównan
Kulczyk Oil Ventures po raz kolejny z powodzeniem stosuje nowoczesne technologie na Ukrainie. Po udanym pilotażowym programie szczelinowania hydraulicznego, dzięki któremu uzyskano komercyjną produkcję z odwiertów uznawanych dot�
Utrata bagażu może popsuć wakacje i skomplikować każdy wyjazd. Kupując polisę turystyczną w Warcie, bagaż można ubezpieczyć za symboliczną złotówkę. Promocja trwa od 8 lipca do końca września 2013 r.…
mBank uruchamia usługę płatności mobilnych w technologii zbliżeniowej NFC. Oferta przeznaczona jest dla klientów sieci T-Mobile i polega na połączeniu karty SIM w telefonie z kartą debetową wydawaną do bezpłatnego rachunku
Bank Pekao osiągnął w pierwszym kwartale 2012 roku skonsolidowany zysk netto na poziomie 711 milionów złotych, czyli o 9,6 proc. więcej niż przed rokiem. Wskaźnik ROE ukształtował się na poziomie 13,0 proc., podczas gdy wska
6 maja 2013 r. upłynął termin składania wniosków do I w tym roku konkursu w ramach działania 8.2. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (POIG): „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B”, które ma na cel
Warszawa, 11.06.2018 r.Nieterminowe regulowanie opłat za sprzedane wyroby czy wykonane usługi dotyka 6/10 przedstawicieli sektora MŚP – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index. Z problemem niezapłaconej na czas faktury przynaj