TAURON Polska Energia podpisał 29 czerwca z grupą banków umowę podwyższenia wartości programu emisji obligacji spółki o 2,75 mld zł. Dzięki umowie TAURON będzie mieć możliwość emitowania obligacji w transzach
Inwestycje.pl oraz Waluty.com, portale finansowe grupy E-financial, uplasowały się na 15. miejscu lipcowego rankingu serwisów tematycznych w kategorii Biznes, Finanse, Prawo. O coraz większej popularności obu serwisów świadczą
Kryzys na rynku kredytów hipotecznych w USA spowodował gwałtowne, nienotowane od lat spadki na światowych rynkach akcji. Sytuacja ta nie pozostała bez wpływu na wyniki funduszy inwestycyjnych.Przyjrzyjmy się sytuacji na rynku
Pakiet Biznes Debiut 18 oraz Biznes Waluta dla małych i średnich przedsiębiorstw otrzymały Certyfikaty Produktów Najwyższej Jakości w szóstej edycji Ogólnopolskiego Programu Najwyższa Jakość Quality International 2012. Pona
W pi?tek 20 lipca na budynku przy ul. Przybyszewskiego 20/24 namalowano graffiti promuj?ce ide? ró?norodno?ci w polskich firmach. Wydarzenie powsta?o z inicjatywy Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a koncepcj? artystyczn? opracowa?
Firma Provident Polska drugi rok z rzędu otrzymała godło „Firma Przyjazna Klientowi”. W badaniu ocenie poddawane są te obszary działania firmy, które wpływają bezpośrednio na jej postrzeganie wśród klientów. Tegoroczny
Dominet Bank wprowadza do swojej oferty zupełnie nowe kredyty samochodowe, przeznaczone dla klientów indywidualnych oraz dla firm. Ich wspólną cechą jest spersonalizowany charakter, bo jak wynika z doświadczeń Banku, współcze�
Ataki DDoS przestały być marginalnym problemem Internetu. Według danych przygotowanych dla rynku polskiego przez Arbor Networks, cyberprzestępcy atakowali polskie firmy i instytucje prawie 1000 razy w ciągu dziewięciu miesięcy �
W dniu 19 listopada 2012 r. wyemitowane przez ENERGA SA 7-letnie obligacje zadebiutowały na rynku Catalyst. Debiut to efekt umowy, którą ENERGA SA zawarła z Bankiem Pekao S.A. i BRE Bankiem S.A., o ustanowieniu programu emisji obl
W pierwszym półroczu 2012 r. Bank Pocztowy, opierając się o strategiczne partnerstwo z Pocztą Polską, pozyskał niemal 120 tys. Klientów, dzięki czemu na koniec czerwca obsługiwał prawie 1,2 mln Klientów de