Bankier.pl S.A. opublikował skonsolidowany raport za trzeci kwartał 2007 roku. Przychody ze sprzedaży wzrosły niemal dwukrotnie, natomiast zysk operacyjny był ponad pięciokrotnie wyższy niż w analogicznym okresie ubiegłego rok
Kto zarobi najwięcej na przetwarzaniu danych na brzegu sieci?Przetwarzanie na brzegu sieci jest jednym z najważniejszych trendów XXI wieku dla branży telekomunikacyjnej i IT. Będzie odgrywać kluczową rolę we wdrożeniach 5G i
W tym roku firma Castrol wprowadziła istotne zmiany w oferowanych szkoleniach kierowanych do mechaników, dystrybutorów i klientów. Uczestników zachęca nowoczesna, interaktywna forma treningów z wykorzystaniem doświadczeń chem
mBank rozpoczął zapisy na 6-miesięczną lokatę strukturyzowaną „Siła Energii”, której instrumentem bazowym jest koszyk pięciu spółek z branży energetycznej. Produkt umożliwia osiągnięcie zysku sięgającego ponad 8 p
Klienci korporacyjni ING Banku Śląskiego mogą od stycznia br. dokonywać wpłat gotówki w ponad 8 tys. placówkach pocztowych na terenie całego kraju. Nowa usługa jest wynikiem umowy zawartej przez bank z Pocztą Polską S.A. &he
PKO Bank Polski zawarł umowę kredytową z Funduszem Ubezpieczeń Społecznych na 2 mld zł. Środki te zostaną przeznaczone na wypłaty świadczeń.W ramach umowy PKO Bank Polski udzieli kredytu obrotowego odnawialnego (tzw. rewolw
BRE Bank uruchomił specjalną interaktywną aplikację klasy Business Inteligence, dzięki której każdy będzie mógł szybciej i sprawniej przeglądać wyniki finansowe i dane biznesowe Grupy BRE Banku. BRE Analyzer dos
Ericsson odnowia i rozszerza kontrakt Managed Services z NetiąCzteroletnia umowa Managed Services dotyczy utrzymania i zarządzania sieciami telekomunikacyjnymi oraz wsparcia w dostarczaniu usług190 pracowników Netii zostan
W Banku BGŻ trwa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej. W kampanii Bank zwraca uwagę na fakt, że oferuje bardzo tanią, a przez to jedną z najlepszych na rynku pożyczek gotówkowych. Kampania potrwa do końca wrześ
Warszawa, 11 lutego 2020 r.Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosuBoty szturmem zdobywają obsługę klientaSztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecn