Kredyt gotówkowy Banku Pocztowego znalazł się w czołówce rankingu eksperckiego.Zbliżający się rok szkolny to okres zwiększonych wydatków. Zwłaszcza po wakacjach. Eksperci serwisu Bankier.pl zdecydowali si�
W pierwszym półroczu 2012 r. Bank Pocztowy, opierając się o strategiczne partnerstwo z Pocztą Polską, pozyskał niemal 120 tys. Klientów, dzięki czemu na koniec czerwca obsługiwał prawie 1,2 mln Klientów de
Już po raz jedenasty BRE Bank jest partnerem rankingu największych firm w regionie Wielkopolski – „Złote Firmy Wielkopolski”. Wieloletnie zaangażowanie BRE Banku w ten program to wyraz poparcia dla wszelkich inicjatyw, k
Jak wynika z analizy serwisu Chwilowo.pl, pożyczki pozabankowe przestają być produktami niszowymi skierowanymi wyłącznie do osób bez zdolności kredytowej czy o problematycznej historii finansowej. W minionym roku w serwisie Chwi
W styczniu inflacja spadła do 4,1 proc. z 4,6 proc. przed miesiącem, podczas gdy rynek spodziewał się, że będzie to 4,3 proc. – Trzeba jednak pamiętać, że są to wyniki wstępne, które będą rewidowane w marcu wr
Program inwestycyjny NK wzbudził zainteresowanie kreatywnych ludzi z pomysłami na biznes. Do iNKubatora złożono już 160 projektów. Zgłoszenia do programu będą przyjmowane jeszcze przez tydzień – jest szansa, że liczba
Radość konsumentów, paraliż sądów i mniej kapitału na kredytyZa korzystny dla frankowiczów wyrok Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej najpewniej zapłacą klienci banków. Kredyty hipoteczne nie będą tak łatwo dost
Informacja prasowa Warszawa, 17 luty 2021 r. Prezes Movie Games Mobile obejmie do 300 tys. akcji Infoscanu z nowej emisjiFirma telemedyczna Infoscan S.A. oraz Kamil Gaworecki, Prezes Zarządu Movie Games Mob
Prowadzenie firmy wiąże się z nierzadko z dużym nakładem finansowym. Dodatkowe fundusze pomagają przedsiębiorcom w bieżącym funkcjonowaniu lub też zostają przeznaczone na rozwój biznesu. O tym, skąd pozyskać korzystne fin
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa