Dzięki przejęciu Ericsson zyska największych klientów usług nadawczych, około 900 wysoko wykwalifikowanych specjalistów oraz operacje emisji we Francji, Wielkiej Brytanii i HolandiiEricsson będzie nadal obsł
W dniu 12 stycznia 2012 r. Sąd Okręgowy w Warszawie, VII Wydział Cywilny Rejestrowy wydał postawienie o wpisaniu Dobrowolnego Funduszu Emerytalnego PZU do Rejestru Funduszy. Oznacza to rozpoczęcie sprzedaży nowego produktu z
Sprzedaż detaliczna wzrosła w kwietniu o 5,5 proc. w ujęciu rocznym, po 10,7 proc. wzroście w poprzednim miesiącu. – Wyhamowanie wynika głównie z obniżenia dynamiki sprzedaży żywności , gdzie
Klienci MultiBanku, którzy za niezrealizowane zakupy zapłacili kartą, mogą liczyć na zwrot pieniędzy. Takie rozwiązanie może być pomocne na przykład w sytuacji bankructwa biura podróży.Transakcje realizowane ka
Etyka (gr. ethos – obyczaj) jest nauką teoretyczną, zajmującą się pewną obyczajowością zachowań i ich analizą. Jej zastosowaniem praktycznym jest moralność (gr. mores – obyczaje). Nie tylko analizuje ona istniejącą sy
Dyskusje tegorocznego XXII Forum Ekonomicznego w Krynicy zdominowała tematyka drugiej fali kryzysu i jego konsekwencji dla gospodarki polskiej oraz w regionie. Politycy, przedstawiciele instytucji i przedsiębiorcy wspólnie próbowal
Pod hasłem „Miej na głowie mniej!” PKO Bank Polski rozpoczął nową promocję pożyczki gotówkowej. W ramach oferty popularnej Mini Ratki klienci, korzystający z wariantu pożyczki z przeznaczeniem na spłatę innych zobowiąz
W my?l zasady przejrzysto?ci dzia?ania, Ergo Hestia jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce publikuje kolejny kwartalny raport o obs?udze skarg i odwo?a? swoich klientów;Raporty powstaj? na bazie comiesi?cznych, rozbudowanych
Generali Otwarty Fundusz Emerytalny przekazuje informację o miesięcznej strukturze aktywów – stan na dzień 30 listopada 2012 r.Lp.Składnik aktywówUdział w wartości aktywów1.Obligacje, bony i inne pap
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa