Klienci korporacyjni ING Banku Śląskiego mogą od stycznia br. dokonywać wpłat gotówki w ponad 8 tys. placówkach pocztowych na terenie całego kraju. Nowa usługa jest wynikiem umowy zawartej przez bank z Pocztą Polską S.A. &he
W październiku br. sieć B&B Hotels dołączyła do Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Polsce. To kolejny etap budowania silnej pozycji Spółki na polskim rynku. Przystąpienie do Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej t
Promocyjny kredyt gotówkowy Banku Pocztowego został wyróżniony przez portal ekspercki.Bank Pocztowy do końca października br. oferuje promocyjny kredyt dla szeroko pojętej grupy pracowników służby zdrowia (m.in. lekarzy i fa
Pakiet Biznes Debiut 18 oraz Biznes Waluta dla małych i średnich przedsiębiorstw otrzymały Certyfikaty Produktów Najwyższej Jakości w szóstej edycji Ogólnopolskiego Programu Najwyższa Jakość Quality International 2012. Pona
EVO Collect od eService – wygodne zarządzanie należnościami – Informacja prasowaINFORMACJA PRASOWA9 czerwca 2022 r.EVO Collect od eService – wygodne zarządzanie należnościamiLider polskiego rynku akceptacji
[Kraków, 22.12.2020] Norweska grupa Visma została nowym większościowym udziałowcem inFaktu. Dzięki tej transakcji polska spółka dołączy do międzynarodowej grupy, na którą składa się kilkadziesiąt podmiotów dostarczają
W tym roku firma Castrol wprowadziła istotne zmiany w oferowanych szkoleniach kierowanych do mechaników, dystrybutorów i klientów. Uczestników zachęca nowoczesna, interaktywna forma treningów z wykorzystaniem doświadczeń chem
Grupa TAURON zapewniła sobie kolejne dostawy węgla na 2013 rok. 19 marca TAURON Polska Energia zawarł aneks do wieloletniej umowy sprzedaży węgla z Południowym Koncernem Węglowym z Grupy TAURON oraz podpisał nowy kontrakt z Kat
Warszawa, 6 października 2017 r.Brak płynności finansowej jest jednym z największych problemów, z którym spotykają się firmy z sektora MŚP. Każdy przedsiębiorca tworzy własny łańcuch zobowiązań, budują go należności
Firma Provident Polska drugi rok z rzędu otrzymała godło „Firma Przyjazna Klientowi”. W badaniu ocenie poddawane są te obszary działania firmy, które wpływają bezpośrednio na jej postrzeganie wśród klientów. Tegoroczny