Do grona ponad 480 stypendystów Klasy BGŻ we wrześniu dołączy kolejny, 10-ty już rocznik uzdolnionych absolwentów gimnazjów. Ogólnopolski edukacyjny program społeczny Klasa BGŻ ma już 10 lat.Autorski program Fundacji BG�
Wszystko wskazuje na to, że na jutrzejszym, wtorkowym posiedzeniu Federalny Komitet Otwartego Rynku, powinien zdecydować się jedynie na minimalną, 25 pkt obniżkę poziomu stóp procentowych w USA, a nie tą większą 50 pkt. Praw
6 maja 2013 r. upłynął termin składania wniosków do I w tym roku konkursu w ramach działania 8.2. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (POIG): „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B”, które ma na cel
Dublin i Lizbona, 5 listopada 2007 r. – Silicon & Software Systems (S3), firma wyspecjalizowana w technologiach dla klientów indywidualnych i jeden z największych twórców własności intelektualnej (Intellectual Property
Rainbow Tours podsumował wyniki za pierwsze półrocze 2012. Przychody ze sprzedaży osiągnięte przez całą Grupę Kapitałową wyniosły 219,8 mln złotych i są wyższe od analogicznego okresu w roku ubiegłym o 45,6%, natomiast
Już w późnym średniowieczu w Polsce pojawili się kupcy tak bogaci, że zajmowali się udzielaniem kredytów innym ludziom. Aż do XVIII wieku było najczęściej tak, ze kilka działalności było ze sobą łączonych. Czyli dzia�
Podwojenie wolumenu biznesu w PolsceOSS/BSS nowym obszarem wpływów Ericssona w PolsceNowe miejsca pracy w firmie EricssonOliver Kanzi, prezes firmy Ericsson w Polsce, przedstawił plany spółki na najbliższy okres.– Uważam
ING Bank Śląski wydał ponad 1 milion kart zbliżeniowych oferowanych do konta osobistego dla klientów indywidualnych. Karty Visa payWave oraz Debit MasterCard PayPass® to hybrydowe karty płatnicze umożliwiające dokonyw
Otwarcie Europy na świat, apel o więcej wolności gospodarczej i zrównoważenie polityki ochrony klimatu z polityką przemysłową, a także postulat rozwoju opartego na wiedzy, współpracy i integracji. To główne wnioski V Euro
W my?l zasady przejrzysto?ci dzia?ania, Ergo Hestia jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce publikuje kolejny kwartalny raport o obs?udze skarg i odwo?a? swoich klientów;Raporty powstaj? na bazie comiesi?cznych, rozbudowanych