O co zapyta bank zanim udzieli kredytu:O finanse i pracę, czyli o formę zatrudnienia oraz wysokość zarobków i zajmowane stanowisko (żądając nie tylko zaświadczenia z pracy, ale nawet deklaracji PIT za ostatnie 2-3 lata, i nie
5 lutego 2013 r. Rada Nadzorcza Banku BPS S.A. powołała dr Krzysztofa Kokota do Zarządu Banku obecnej kadencji i odwołała Aleksandra Trojanowicza ze stanowiska Wiceprezesa Banku. Od 15 lutego br. dr Krzysztof Kokot obejmie stanow
Dom Maklerski ING obniżył prowizję od obrotu kontraktami terminowymi na indeksy, zawieranymi na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Nowe stawki będą obowiązywały do 31 grudnia br. Z obniżonych stawek prowizji mogą
Warszawa, 19 grudnia 2019 Podwyżki cen energii elektrycznej sprawiają, że miasta i gminy szukają sposobów na oszczędności. Szczecin reduku
3 września podwyższeniu ulegają stawki oprocentowania lokat, a 5 września wybranych produktów kredytowych mBanku. Zmiana związana jest ze wzrostem poziomu stóp procentowych NBP oraz wzrostem stóp rynkowych. Klienci lokujący o
Kampania wizerunkowa MultiBanku, przygotowana przez agencję kreatywną BBDO Warszawa, została nagrodzona „Złotym Orłem”, prestiżową statuetką przyznawaną w ramach Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orły. Nagrodę w
Dom Inwestycyjny BRE Banku otrzymał najwyższą ocenę w rankingu magazynu „Forbes Investor” jako dom maklerski zapewniający najwyższą jakość komunikacji internetowej. Oceniając domy maklerskie dziennikarze „Forbes Invest
Grupa Ergo Hestia została doceniona przez brokerów ubezpieczeniowych za 20 lat wzorowej współpracy. Wyróżnienie przyznane przez partnerów biznesowych jest tym cenniejsze, że owocną współpracę z brokerami potwierdzają liczb
Wyniki najnowszego raportu – „Wielkie badanie klientów warszawskich centrów handlowych”…
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa