Klienci tysięcy sklepów i serwisów internetowych obsługiwanych przez Dotpay S.A. – najnowocześniejszego polskiego agregatora płatności internetowych uzyskali dostęp do możliwości błyskawicznego i bezpieczne
Roczny wskaźnik inflacji obniżył się w maju do 3,6 proc. z 4,0 proc. wobec oczekiwanych 3,9 proc. – Niższa inflacja to przede wszystkim efekt niższych cen w takich kategoriach jak rekreacja i kultura, gdzie zanotowano spade
Dublin i Lizbona, 5 listopada 2007 r. – Silicon & Software Systems (S3), firma wyspecjalizowana w technologiach dla klientów indywidualnych i jeden z największych twórców własności intelektualnej (Intellectual Property
W raporcie bieżącym numer 4/2013 z dnia 05 lutego 2013 Zarząd Rainbow Tours S.A. informuje o wielkości przedsprzedaży imprez turystycznych z katalogów Lato 2013 na dzień 31 stycznia 2013. Touroperator odnotował wzrost ilośc
Przyjęło się, że branża flotowa tradycyjnie już zdominowana jest przez mężczyzn. 13 lat temu, kiedy Marta Bielecka-Gozdek rozpoczynała swoją przygodę zawodową w CFM, kobiet w tym sektorze można było ze świecą szukać.
Ubiegłoroczna kampania reklamowa mBanku została po raz kolejny doceniona. I to podwójnie! W ramach konkursu Media Trendy 2010 nagrodzone zostały aż dwie z mBankowych odsłon reklamowych, zaś jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR 20
TAURON Polska Energia dołączył 15 marca do sygnatariuszy Deklaracji biznesu na rzecz zrównoważonego rozwoju. To jeden z elementów wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju, obowiązującej w Grupie od ubiegłego roku.…
W październiku br. sieć B&B Hotels dołączyła do Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Polsce. To kolejny etap budowania silnej pozycji Spółki na polskim rynku. Przystąpienie do Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej t
Uchwały o skupie akcji własnych w celu umorzenia oraz w sprawie przyjęcia programu motywacyjnego zaplanowano w porządku obrad czerwcowego Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy ATM Grupy SA.Zarząd spółki zdecydowa
Firma Provident Polska drugi rok z rzędu otrzymała godło „Firma Przyjazna Klientowi”. W badaniu ocenie poddawane są te obszary działania firmy, które wpływają bezpośrednio na jej postrzeganie wśród klientów. Tegoroczny