W perspektywie kryzysu na rynku amerykańskich kredytów o obniżonej wiarygodności (subprime) większość specjalistów jest przekonanych, że nam problem ten nie grozi w sposób bezpośredni. Sęk jednak w tym, że polscy kredytobi
Firma Provident Polska drugi rok z rzędu otrzymała godło „Firma Przyjazna Klientowi”. W badaniu ocenie poddawane są te obszary działania firmy, które wpływają bezpośrednio na jej postrzeganie wśród klientów. Tegoroczny
Kredyt w wysokości 500 milionów EUR jest przeznaczony na finansowanie prac badawczo-rozwojowych firmy Ericsson nad technologią mobilnej komunikacji szerokopasmowej nowej generacjiEricsson ma opcję wydatkowania środków do kwietn
Już od dzisiaj jest dostępny nowy produkt w ofercie Amber Gold: Twoja Lokata w Złoto posiadająca oprocentowanie 10% w skali roku, z okresem trwania lokaty od 1 do 12 miesięcy, która wychodzi naprzeciw potrzebom Klient&oacut
Pod koniec października br. Dominet Bank umożliwił swoim klientom uzyskanie kredytu gotówkowego poprzez SMS. Najnowszy produkt o nazwie „Kredyt przez SMS” oprocentowany jest wg zmiennej stopy procentowej, której wysokość us
„Razem widzimy więcej” – to główne hasło startującej dziś kampanii promującej bankowość korporacyjną PKO Banku Polskiego. Ofertę Banku reklamują w niej prezesi dużych, renomowanych polskich firm, b�
22 marca 2013 r. Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. zawarł umowę z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej o współpracę przy współfinansowaniu przedsięwzięć w ramach programu „Efektywne wykorzystan
IP Box w IT, czyli kto w praktyce może korzystać z obniżonych stawek PIT i CIT2019-11-07 Choć ulga podatkowa IP BOX obowiązuje już od prawie roku nadal nie do końca wiadomo, jak z niej skorzystać. Obniżona stawka PIT i &hell
Bony do sklepu empik.com, czytniki e-booków i iPad2 – to nagrody, które można wygrać, wykazując się wiedzą o Polsce i świecie. Na profilu PKO Banku Polskiego na Facebooku wystartował konkurs dla uczniów szkół ponadgimnaz
Warszawa, 26.09.2018 r.Co siódmy polski przedsiębiorca nie otrzymuje na czas płatności za sprzedane towary czy wykonane usługi. Przynajmniej raz w miesiącu z tym problemem styka się 65% małych i średnich firm – wynika z 16.