W październiku br. sieć B&B Hotels dołączyła do Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Polsce. To kolejny etap budowania silnej pozycji Spółki na polskim rynku. Przystąpienie do Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej t
W związku z mistrzostwami UEFA EURO 2012 BRE Bank przygotował specjalną, limitowaną serię zbliżeniowych kart płatniczych typu pre-paid z logo mBanku i wizerunkiem Stadionu Narodowego. Karty można nabyć w serwisie aukcyjnym Al
ING Bank Śląski w konkursie „The Best Annual Report 2011″, w kategorii „Banki i instytucje finansowe”, otrzymał I nagrodę za „Najlepszy raport roczny w internecie” oraz wyróżnienie za „Najlepsze sprawozdanie z d
W świecie inwestycji pewne są tylko podatki. Umiejętność ich niepłacenia cechuje najlepszych graczy. Coraz większa popularność na polskim rynku zdobywają tzw. fundusze parasolowe (umbrella fund). Pozwalają one elastycznie r
Grupa WARTA zebrała w I kwartale 2012 roku prawie 1,25 mld zł składek: 649 mln zł towarzystwo majątkowe i 599 mln zł – życiowe. Ponad 15% wzrost w obu spółkach, jest wyższy niż szacunkowy wzrost reszty rynku. To
W corocznym badaniu międzynarodowej organizacji Universum firma doradcza Ernst & Young zajęła pierwsze miejsce w rankingu Idealnego Pracodawcy w kategoriach: Biznes i Prawo. Zwycięstwo w rankingu Universum Student Survey jest k
Na terenie fabryki ROCKWOOL w Cigacicach w ciągu najbliższego roku powstanie nowa linia produkcyjna. Jest ona kontynuacją dotychczasowych działań Spółki, dla której województwo lubuskie jest ważnym strategicznie punktem na ma
W styczniu inflacja spadła do 4,1 proc. z 4,6 proc. przed miesiącem, podczas gdy rynek spodziewał się, że będzie to 4,3 proc. – Trzeba jednak pamiętać, że są to wyniki wstępne, które będą rewidowane w marcu wr
Bony do sklepu empik.com, czytniki e-booków i iPad2 – to nagrody, które można wygrać, wykazując się wiedzą o Polsce i świecie. Na profilu PKO Banku Polskiego na Facebooku wystartował konkurs dla uczniów szkół ponadgimnaz
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa