Klienci MultiBanku, którzy za niezrealizowane zakupy zapłacili kartą, mogą liczyć na zwrot pieniędzy. Takie rozwiązanie może być pomocne na przykład w sytuacji bankructwa biura podróży.Transakcje realizowane ka
Rok 2013 może przynieść przełomową zmianę oceny agencji ratingowych dla naszego kraju – na perspektywę pozytywną. Niestety, prawdopodobnie będzie to jedna z niewielu dobrych informacji w nadchodzących dwunastu miesiącach.
Umacniaj?cy si? z?oty obni?a raty kredytów walutowych. Z wylicze? Expandera wynika, ?e najbli?sza rata kredytu we frankach b?dzie o 105 z? ni?sza ni? w czerwcu, a kredytu w euro o 130 z?. O kolejne kilkadziesi?t z?otych mo?na j?
BRE Bank otrzymał Wyróżnienie Honorowe oraz Godło z 7 Złotymi Gwiazdami w XIII edycji Konkursu Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców. Paweł Krzywdziuk, doradca z II Oddziału Korporacyjnego BRE Banku w Warszawie otrzym
Dobre wyniki finansowe Grupy TAURON przekładają się m.in. na awanse w kluczowych zestawieniach. TAURON Polska Energia po raz kolejny awansował na liście 500 Największych Firm Europy Środkowo – Wschodniej „Rzeczypospolitej”
ING Bank Śląski kontynuuje kampanię marketingową „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”. Bank promuje w niej 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów. W najnowszym spocie telew
Klienci tysięcy sklepów i serwisów internetowych obsługiwanych przez Dotpay S.A. – najnowocześniejszego polskiego agregatora płatności internetowych uzyskali dostęp do możliwości błyskawicznego i bezpieczne
Ubezpieczenie mieszkania jest dostępne nie tylko dla właścicieli nieruchomości, ale również dla najemców. W Proama osoby, które wynajmują mieszkanie lub dom od innych, mogą ubezpieczyć posiadane ruchomości od zdarzeń loso
Ruszył specjalny program Samsung SmartStart skierowany do firm z sektora SOHO, zatrudniających do 9 pracowników. Odtąd firmy będą mogły wyposażyć swoje biura w zestawy najnowszego sprzętu Samsung korzystając ze specjalnych
Warszawa, 11.06.2018 r.Nieterminowe regulowanie opłat za sprzedane wyroby czy wykonane usługi dotyka 6/10 przedstawicieli sektora MŚP – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index. Z problemem niezapłaconej na czas faktury przynaj