Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach (European Economic Congress – EEC) to forum jednej z najbardziej reprezentatywnych dyskusji o przyszłości Europy. Wezmą w niej udział osobistości świata polityki, biznesu, nauki oraz
Firma Rossmann ma już 700 sklepów w Polsce! W czwartek 6 grudnia lider rynku chemiczno-kosmetycznego otworzył swoją jubileuszową drogerię. Mimo spektakularnej dynamiki rozwoju, firma jeszcze bardziej przyspiesza ekspansję. W prz
Data publikacji: 2016-10-13, 06:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: J. Janecki: W 2018 roku możemy zobaczyć znaczny wzrost gospodarczy w PolsceKategoria: INWESTOR, , Polska, PKB, UE, fundusze, fundusze europejskie, Mateusz Mo
mBank rozwija sprzedaż produktów przez internet, wprowadzając gwarantowane limity kredytowe dla klientów firmowych, z których można skorzystać on-line w 15 minut, bez podpisywania i przedstawiania dodatkowych d
Od czerwca br. kupując bilety komunikacji miejskiej lub kolejowej na terenie całej Polski możemy skorzystać z oferty MasterCard i zapłacić jedynie 50% ceny. Organizatorzy przygotowali drugą edycję promocji „Ruszamy z bilet
Wczoraj (1 sierpnia br.) ruszyła nowa promocja dla posiadaczy kart World MasterCard. Osoby, które dokonają transakcji tymi kartami i je zarejestrują na stronie www.worldpromocja.pl mają szansę wygrać 15-dniową podróż dla 2 o
Zerowy PIT dla młodychAneta Socha-Jaworska, ekspert kadrowo-podatkowy w firmie inFakt, oferującej nowoczesne rozwiązania księgoweZerowy PIT dla młodych to nowy pomysł, który według zapowiedzi ma obowiązywać od 1 sierpnia 20
Zgłoszenia do „małego ZUS plus” tylko do 1 lutegoPrzedsiębiorcy, którzy chcieliby skorzystać z „małego ZUS plus”, wciąż mogą złożyć odpowiednią deklarację. Eksperci inFakt przypominają, że ostatni dzień zgłos
Promocyjny kredyt gotówkowy Banku Pocztowego został wyróżniony przez portal ekspercki.Bank Pocztowy do końca października br. oferuje promocyjny kredyt dla szeroko pojętej grupy pracowników służby zdrowia (m.in. lekarzy i fa
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa