Kredyt gotówkowy Banku Pocztowego znalazł się w czołówce rankingu eksperckiego.Zbliżający się rok szkolny to okres zwiększonych wydatków. Zwłaszcza po wakacjach. Eksperci serwisu Bankier.pl zdecydowali si�
Andrzej Kołatkowski, Wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego odpowiedzialny za Obszar Ryzyka i Windykacji złożył rezygnację z pełnienia funkcji z dniem 13 lipca 2012 roku.Andrzej Kołatkowski był związany z PKO Bankiem Polskim
Bank Pocztowy uatrakcyjnia ofertę produktów oszczędnościowych. W maju w ofercie pojawiła się lokata z systematyczną wypłatą odsetek i oprocentowaniem 7% w skali roku – Zysk co miesiąc. Lokata Zysk Co Miesiąc zakładana j
Analitycy Domu Inwestycyjnego BRE Banku podtrzymują pozytywną prognozę dla rynku akcji w całym pierwszym półroczu 2012 roku. Jak napisali w comiesięcznym przeglądzie strategii inwestycyjnej, marzec będzie miesiącem
Zanim wprowadzimy się do nowego mieszkania, musimy podjąć wiele ważnych decyzji. Każdy, kto jest zainteresowany kredytem mieszkaniowym, zadaje sobie pytanie – zaciągnąć go w złotych, czy w walucie wymienialnej? Dziś ban
Od 9 lipca 2012 najlepiej ocenione start-up’y zg?oszone do programu iNKubator bior? udzia? w preinkubacji. Jest to proces, w którym autorzy projektów dopracowuj? biznesplany pod okiem wysokiej klasy specjalist&oacut
W dniu 12 stycznia 2012 r. Sąd Okręgowy w Warszawie, VII Wydział Cywilny Rejestrowy wydał postawienie o wpisaniu Dobrowolnego Funduszu Emerytalnego PZU do Rejestru Funduszy. Oznacza to rozpoczęcie sprzedaży nowego produktu z
Uruchomiony właśnie w portalu Wirtualna Polska serwis krs.wp.pl jest serwisem usługowym. Za jego pośrednictwem użytkownicy mogą zamawiać odpisy z Krajowego Rejestru Sądowego, Rejestru Dłużników, Rejestru Zastawów oraz Ksią
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa
Data publikacji: 2015-06-22, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koncerny farmaceutyczne coraz więcej wydają na reklamę lekówKategoria: BIZNES, , leki, reklama, branża farmaceutyczna, firmy farmaceutyczne, promocja, OTC