Dom Maklerski ING obniżył prowizję od obrotu kontraktami terminowymi na indeksy, zawieranymi na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Nowe stawki będą obowiązywały do 31 grudnia br. Z obniżonych stawek prowizji mogą
Kampania wizerunkowa MultiBanku, przygotowana przez agencję kreatywną BBDO Warszawa, została nagrodzona „Złotym Orłem”, prestiżową statuetką przyznawaną w ramach Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orły. Nagrodę w
19 czerwca br. BRE Bank wprowadził ułatwienia w dostępie do kredytów i pożyczek hipotecznych dla przedsiębiorstw. Złagodzone zostały zasady oceny zdolności kredytowej, co w znacznym stopniu zwiększy dostępność długotermin
W najnowszej kampanii Bank BGŻ reklamuje korzystną pożyczkę gotówkową. Niskie i stałe raty pożyczki ułatwią każdemu realizację planów i marzeń, bez żadnych wyrzeczeń. Głównym nośnikiem kampanii jest telewizja, a tak�
Zmiany na stanowiskach w agencji Havas Engage Warsaw (dawniej Euro RSCG 4D) należącej do sieci Havas Worldwide w Polsce. Sylwia Ziemacka objęła funkcję new business directora, a jej miejsce na stanowisku event directora agencji za
Bank Pocztowy wprowadził dla swoich Klientów przelewy w systemie SEPA. Z tego typu przelewów mogą korzystać Klienci indywidualni i instytucjonalni Banku.Bank realizuje przelewy SEPA w walucie EUR na rzecz Beneficjent&
W sierpniu produkcja przemysłowa wzrosła jedynie o 0,5 proc. w ujęciu rocznym po ponad 5 proc. wzroście zanotowanym miesiąc wcześniej. Na niższy od oczekiwań odczyt wskazywały wcześniejsze odczyty PMI oraz produkcji samochod
W dniu 4 grudnia do Spółki wpłynęła podpisana wieloletnia umowa ramowa z PTK Centertel Sp. z o.o., operatorem sieci Orange, na sprzedaż produktów oraz usług dla platformy MRF Server. Wartość zamówień powiązanych z wymienio
Ponad miliard złotych sprzedaży i trzy razy wyższy zysk niż przed rokiem – to wyniki Grupy Ergo Hestia po pierwszym kwartale 2012 r. Sopocka grupa ubezpieczeniowa nie tylko zdobywa nowych klientów, ale rozwija się rentownie. T
Ponad 520 000 unikalnych użytkowników i ponad 3 400 000 odsłon – takie zainteresowanie portalami Grupy inwestycje.pl przyniósł październik br. Zaczynamy się już przyzwyczajać do stałej obecności Grupy inwestycje.pl w ranki