Grupa Masterlease INWESTOR Jakub Kizielewicz leasing konsumencki leasing samochodów Prime Car Management

Prime Car Management pracuje nad nową strategią. Spółka chce postawić na klientów indywidualnych

Prime Car Management pracuje nad nową strategią. Spółka chce postawić na klientów indywidualnych
Grupa Prime Car Management pracuje nad nową strategią na najbliższe lata. Jak zapowiada prezes, spółka chce postawić na klientów indywidualnych, a leasing konsumencki staje się coraz popularniejszy. – Obserwujemy na rynku trendy związane ze zmianą potrzeb klientów indywidualnych. Myśląc o nowej strategii, będziemy starali się wziąć pod uwagę właśnie ich oczekiwania – podkreśla Jakub

Data publikacji: 2016-07-15, 06:50
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prime Car Management pracuje nad nową strategią. Spółka chce postawić na klientów indywidualnych
Kategoria: INWESTOR, , leasing samochodów, Prime Car Management, Grupa Masterlease, leasing konsumencki, Jakub Kizielewicz

Grupa Prime Car Management pracuje nad nową strategią na najbliższe lata. Jak zapowiada prezes, spółka chce postawić na klientów indywidualnych, a leasing konsumencki staje się coraz popularniejszy. – Obserwujemy na rynku trendy związane ze zmianą potrzeb klientów indywidualnych. Myśląc o nowej strategii, będziemy starali się wziąć pod uwagę właśnie ich oczekiwania – podkreśla Jakub Kizielewicz.

Prime Car Management pracuje nad nową strategią. Spółka chce postawić na klientów indywidualnych

Grupa Prime Car Management pracuje nad nową strategią na najbliższe lata. Jak zapowiada prezes, spółka chce postawić na klientów indywidualnych, a leasing konsumencki staje się coraz popularniejszy. – Obserwujemy na rynku trendy związane ze zmianą potrzeb klientów indywidualnych. Myśląc o nowej strategii, będziemy starali się wziąć pod uwagę właśnie ich oczekiwania – podkreśla Jakub Kizielewicz.

– Spółka pracuje nad nową strategią i zamierzamy ją opublikować w połowie września. Będziemy starali się uwzględnić te trendy, które zauważamy na rynku. Chcemy jeszcze bardziej wykorzystać naszą pozycję i przewagi rynkowe, które zbudowaliśmy – zapowiada w rozmowie z agencją Newseria Inwestor Jakub Kizielewicz, prezes Prime Car Management, jednostki dominującej grupy Masterlease.

Grupa Masterlease stawia na samochody z grupy premium. Z danych grupy wynika, że udział tych pojazdów wzrósł o 78 proc. To efekt rosnących wymagań klientów z sektora MŚP, którzy decydują się na konkretne modele z bogatym wyposażeniem. Zwracają uwagę na jakość samochodu i poziomu usług związanych z nabyciem i obsługą pojazdu. Obecnie Masterlease obsługuje programy Opel Business Services i Hyundai Fleet Lease. W styczniu grupa rozpoczęła współpracę w ramach kolejnego programu partnerskiego z Jaguarem i Land Roverem w ramach wynajmu długoterminowego dla tych marek.

A to już wiesz?  NBP: kredytobiorcy powinni spodziewać się wzrostu stóp procentowych, ale w dłuższej perspektywie

– Obserwujemy na rynku trendy związane ze zmianą zachowań i potrzeb klientów indywidualnych. Dlatego myśląc o nowej strategii, będziemy starali się wziąć pod uwagę przede wszystkim właśnie oczekiwania klientów indywidualnych – podkreśla Kizielewicz.

Leasing konsumencki pozwala na sfinansowanie kupna samochodu. Na Zachodzie taka forma leasingu stanowi nawet 30 proc. biznesu firm działających w branży. Obecnie Masterlease dla klientów indywidualnych nieprowadzących działalności gospodarczej proponuje trzy rodzaje leasingu: Hyundai Abonament, Przyjazne auto – prosty leasing konsumencki i Leasing Plus.

– Widać też wyraźnie, że do rynku, na którym działamy, coraz mocniej docierają wszelkiego rodzaju pomysły, nowe modele biznesowe, które oparte są o działalność w sieci, klientów i firm, które oferują usługi z naszego sektora. W związku z tym zapewne też bardzo dokładnie przeanalizujemy, co się zmieniło w zakresie naszego rynku w tym obszarze – zaznacza Kizielewicz.

Masterlease chce poszerzyć grupę korporacyjnych klientów, zwiększyć portfolio dodatkowych produktów w ramach usług CFM. Zapowiada też tworzenie nowych programów private label.

– Przygotowujemy strategię długoterminową. Na pewno będzie dotyczyła okresu 3-5 lat, taki wyznaczamy cel. Strategia jest w przygotowaniu, główne wątki już znamy, natomiast upubliczniona zostanie we wrześniu – wskazuje prezes Prime Car Management.

Na koniec I kw. 2016 roku zysk netto grupy sięgnął 9,3 mln zł. Na koniec marca liczba pojazdów sfinansowanych przekroczyła 28 tys. samochodów (wzrost o 19,4 proc. w skali roku). Wielkość dostaw wyniosła ponad 3 tys. pojazdów (30-proc. wzrost).

Branża leasingowa notuje wzrosty. W I kw. tego roku (dane Związku Polskiego Leasingu) dynamika branży wyniosła 23 proc. Leasingodawcy sfinansowali inwestycje o łącznej wartości 13 mld zł.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Prime Car Management pracuje nad nową strategią. Spółka chce postawić na klientów indywidualnych INWESTOR, leasing samochodów, Prime Car Management, Grupa Masterlease, leasing konsumencki, Jakub Kizielewicz- Grupa Prime Car Management pracuje nad nową strategią na najbliższe lata. Jak zapowiada prezes, spółka chce postawić na klientów indywidualnych, a leasing konsumencki staje się coraz popularniejszy. – Obserwujemy na rynku trendy związane ze zmianą potrzeb klientów indywidualnych. Myśląc o nowej strategii, będziemy starali się wziąć pod uwagę właśnie ich oczekiwania – podkreśla Jakub Kizielewicz.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy