W środę Rada Polityki Pieniężnej po raz kolejny podjęła decyzję o podwyższeniu stóp procentowych o 25 punktów bazowych. Jacek Głazik, Dyrektor Makroregionu ds. Kredytów Hipotecznych: – Tym razem krok RPP nie zaskoczy�
Bony do sklepu empik.com, czytniki e-booków i iPad2 – to nagrody, które można wygrać, wykazując się wiedzą o Polsce i świecie. Na profilu PKO Banku Polskiego na Facebooku wystartował konkurs dla uczniów szkół ponadgimnaz
Warszawa, 04 grudnia 2017 r.Informacja prasowaRaportowanie do Urzędu Ochrony Danych Osobowych (dalej UODO) o własnych naruszeniach to konstrukcja prawna wywodząca się z art. 33 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
Dominet Bank wprowadza do swojej oferty zupełnie nowe kredyty samochodowe, przeznaczone dla klientów indywidualnych oraz dla firm. Ich wspólną cechą jest spersonalizowany charakter, bo jak wynika z doświadczeń Banku, współcze�
Ropa Brent, miedź, nikiel, platyna i kukurydza to surowce, na których oparty jest nowy produkt życiowej WARTY dla klientów Kredyt Banku. Bez ryzyka utraty wpłaconych środków polisa może przynieść klientom banku po 1,5 roku na
Etap planowania założenia własnej działalności to kluczowy moment. Warto zadać sobie wtedy kilka pytań: czy mam szansę na znalezienie klientów na swoje usługi, jaki mam potencjał technologiczny, jak wdrożyć innowacyjne roz
Klienci indywidulani mogą skorzystać z nowej oferty pożyczek gotówkowych w ING Banku Śląskim. Od 1 czerwca bank oferuje Pożyczkę 5000 zł w czterech wariantach. Pożyczka 5000 zł będzie dostępna w ofercie do 11 sierpn
Międzynarodowy Kongres Gemba Kaizen to cykliczne wydarzenie, które od 8 lat gromadzi osoby zainteresowane doskonaleniem procesów zarządzania zgodnie z filozofią i narzędziami Kaizen. Tegoroczna, dziewiąta już edycja Kongresu od
Prezes Urzędu Regulacji Energetyki zatwierdził 19 października taryfę paliwa gazowego dla TAURON Polska Energia. Decyzja ta daje zielone światło dla powstania obszaru handlu gazem ziemnym w Grupie TAURON. Taryfa jest zatwierdzona
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa