ING Bank Śląski kolejny raz jest jednym z głównych sponsorów Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Podczas V edycji największego spotkania biznesowego w Europie Centralnej, które odbędzie się między 13 a 15 maja
Dominet Bank podniósł oprocentowanie lokaty terminowej Dominanta Forte, dzięki czemu stała się ona najwyżej oprocentowaną lokatą na rynku w kategorii lokat rocznych o minimalnej wartości 1000 zł.Lokatę Dominanta Forte może
Skumulowany podatek od nieruchomości 2020-07-20 Pierwsza tarcza antykryzysowa pozwoliła przedsiębiorstwom na chwilę oddechu finansowego. Jednak już wkrótce trzeba będzie zapłacić skumulowany podatek.Rozwiązania, wprowadzo
ING Bank Śląski, jako jedyna instytucja finansowa, został wyróżniony przez tygodnik POLITYKA Złotym Listkiem CSR. Tym samym bank znalazł się w gronie 15. firm stosujących w codziennej działalności najlepsze praktyki z zakre
Jak wynika z analizy serwisu Chwilowo.pl, pożyczki pozabankowe przestają być produktami niszowymi skierowanymi wyłącznie do osób bez zdolności kredytowej czy o problematycznej historii finansowej. W minionym roku w serwisie Chwi
Kredyty bankoweOprocentowane kredytów zależy od:Kosztu finansowanie się bankówWIBID stopa procentowa, jaką banki są gotowe zapłacić za środki przyjęte w depozyt WIBOR stopa procentowa, po jakiej banki są skłonne udzieli�
Od początku XX wieku, odkąd zarządzanie próbowano oprzeć na naukowych podstawach, aż do lat 60 XX wieku zarządzanie pojmowane było jako sekwencja postępowania: planowanie, organizowanie, kierowanie i koordynowanie lub kontrolo
Data publikacji: 2015-02-23, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: AB, czołowy dystrybutor IT w regionie, rozwija kategorie zabawek, AGD i RTV oraz sektor rozwiązań dla przedsiębiorstw, w tym usługi dla e-handluKategoria:
ING Bank Śląski przygotował dla klientów prowadzących działalność gospodarczą i korzystających z uproszczonych form księgowości ofertę specjalną – „Linia kredytowa bez prowizji”. W okresie od 1 do 31 października b
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa