W dobie upowszechniania się nowoczesnych technologii i informatyzacji biurowy blackout oznaczać może całkowity paraliż pracy najemców, a co za tym idzie duże straty finansowe. Zawansowane systemy bezpieczeństwa energetycznego p
Agencja ratingowa wysoko oceniła wiarygodność finansową PKO Banku Polskiego przyznając mu oceny A-(ocena długookresowa) /A-2 (ocena krótkookresowa) z perspektywą stabilną. W uzasadnieniu analitycy Standard & Poor’s p
Ubezpieczenie mieszkaniowe w Proama można zawrzeć na 3 lata. Jest to rozwiązane szczególnie wygodne dla ponad 1,7 mln posiadaczy kredytów mieszkaniowych, którzy co roku, przy przedłużaniu lub zawieraniu umowy ubezpieczenia, mus
Trzy czwarte Polaków samodzielnie płaci swoje rachunki telefoniczneEuropejscy pracodawcy rzadko opłacają pracownikom usługi telekomunikacyjneOperatorzy telekomunikacyjni powinni mieć to na uwadze, konstruując taryfy &nd
Produkcja przemysłowa w grudniu wzrosła o 7,7 proc. w skali roku, podczas gdy w listopadzie było to 9,1 proc. Jednak już po wyeliminowaniu efektów sezonowych wskaźnik ten zwiększył się o 9,5 proc. wobec 9,2 proc. zanotow
Od czerwca br. kupując bilety komunikacji miejskiej lub kolejowej na terenie całej Polski możemy skorzystać z oferty MasterCard i zapłacić jedynie 50% ceny. Organizatorzy przygotowali drugą edycję promocji „Ruszamy z bilet
Dominet Bank wprowadza do swojej oferty zupełnie nowe kredyty samochodowe, przeznaczone dla klientów indywidualnych oraz dla firm. Ich wspólną cechą jest spersonalizowany charakter, bo jak wynika z doświadczeń Banku, współcze�
Data publikacji: 2014-11-12, 10:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DM BZ WBK: Mimo nieoczekiwanej zmiany prezesa Cyfrowy Polsat ma potencjał. Ceny akcji będą rosnąćKategoria: INWESTOR, , Polsat, prezes, zmiana, Libicki, M
Sprzedaż detaliczna spadła w lutym o 0,8 proc. w skali roku wobec wzrostu o 3,1 proc. w styczniu. – Pozytywne efekty statystyczne z ubiegłego miesiąca poszły w niepamięć, podobnie jak przesłanki pozytywnego wpływu opó�
ING Bank Śląski kontynuuje kampanię marketingową „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”. Bank promuje w niej 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów. W najnowszym spocie telew