Wyzwania stojące przed bankami w związku z rozwojem nowoczesnych technologii i alternatywnych kanałów dystrybucji usług w sytuacji niestabilności rynkowej i makroekonomicznej oraz nowych rozwiązań regulacyjnych i nadzorczych na
Niektórzy podatnicy, rozliczając podatek dochodowy za 2019 rok, po raz pierwszy będą mogli skorzystać z preferencyjnego opodatkowania dochodów z praw własności intelektualnej – IP BOX (Intellectual Property Box). Ulga dotyczy
Informacja prasowa Radzyń Podlaski, 7 stycznia 2020 r. Plantwear, producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, zaktualizował prognozę wyników na 2019 r. w oparciu o dane sprzedażowe za IV kwartał. Zgodnie z szacunkami przych
Kto zarobi najwięcej na przetwarzaniu danych na brzegu sieci?Przetwarzanie na brzegu sieci jest jednym z najważniejszych trendów XXI wieku dla branży telekomunikacyjnej i IT. Będzie odgrywać kluczową rolę we wdrożeniach 5G i
W Banku BGŻ trwa kampania promocyjna konta dla studentów ePlan pod hasłem „Wykładamy stypendia i bilety do kina na darmowym koncie”. Działania promocyjne towarzyszące kampanii będą prowadzone do 31 października 2012 roku i
ATM S.A. największy w Polsce i istotny w Europie Środkowo-Wschodniej operator centrów danych pozyskał kontrakt obejmujący świadczenie usług kolokacji w Centrum Danych Thinx Poland dla jednego z czołowych operatorów telekomunik
Dobre wyniki finansowe Grupy TAURON przekładają się m.in. na awanse w kluczowych zestawieniach. TAURON Polska Energia po raz kolejny awansował na liście 500 Największych Firm Europy Środkowo – Wschodniej „Rzeczypospolitej”
Informacja prasowaWarszawa, 18.11.2021 r.Świąteczna pożyczka pozabankowa z niższym RRSOSkąd wziąć dodatkowe fundusze?Pożyczka pozabankowa bardzo często jest sprawdzonym sposobem na dodatkowe fundusze. Ma to szczególne zna
Przychody Grupy Kapitałowej ATM – największego niezależnego producenta programów telewizyjnych i filmów – w I półroczu 2012 roku wyniosły 49,7mln zł i były o 4,6proc. mniejsze niż w tym okresie ub.r. Spółka raportu
ING Bank Śląski kontynuuje kampanię marketingową „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”. Bank promuje w niej 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów. W najnowszym spocie telew