Euro2012 to czas, w którym część osób wybiera się kibicować na Ukrainę. Część chce uciec przed tłumami gości z zagranicy jak najdalej z Polski. Dla obu grup WARTA przygotowała ułatwienie w zakupie polisy tury
Rzeszów, 27 stycznia 2021r.Koszmar centrów handlowych trwa. Nawet jeśli od lutego galerie będą otwarte na linii najemcy- właściciele obiektów czekają nas konflikty. Jak np. rozliczyć opłaty eksploatacyjne za okresy lockdown
Wyniki 12. Światowego badania nadużyć gospodarczych, przeprowadzonego przez firmę doradczą Ernst & Young w 43 krajach pokazują, że wzrasta ryzyko nadużyć i korupcji w biznesie. Presja związana z realizacją celów f
System ArtBrick:Święty Graal inwestoraLista jego zalet wygląda jak lista życzeń statystycznego inwestora: szybkość realizacji, trwałość i bezpieczeństwo materiału, a dodatkowo podniesienie prestiżu inwestycji przez nada
Od 9 lipca 2012 najlepiej ocenione start-up’y zg?oszone do programu iNKubator bior? udzia? w preinkubacji. Jest to proces, w którym autorzy projektów dopracowuj? biznesplany pod okiem wysokiej klasy specjalist&oacut
ING Bank Śląski w konkursie „The Best Annual Report 2011″, w kategorii „Banki i instytucje finansowe”, otrzymał I nagrodę za „Najlepszy raport roczny w internecie” oraz wyróżnienie za „Najlepsze sprawozdanie z d
Grupa Generali wdraża dla współpracujących z firmą pośredników nowy system portalowy do sprzedaży ubezpieczeń – Merkury 2.0.System dostępny jest na urządzeniach mobilnych – polisę można wygenerować i co ważniejsze
W dniu 19 listopada 2012 r. wyemitowane przez ENERGA SA 7-letnie obligacje zadebiutowały na rynku Catalyst. Debiut to efekt umowy, którą ENERGA SA zawarła z Bankiem Pekao S.A. i BRE Bankiem S.A., o ustanowieniu programu emisji obl
6 maja 2013 r. upłynął termin składania wniosków do I w tym roku konkursu w ramach działania 8.2. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (POIG): „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B”, które ma na cel
Sprzedaż spadła o 2% w ujęciu rocznym i o 1% w ujęciu kwartalnym.Przychody ze sprzedaży produktów sieciowych spadły rok do roku z uwagi na słabsze wyniki sprzedaży w niektórych regionach Europy, a także w Chinach, Korei o