Dwie trzecie Polaków wybiera się w tegoroczne wakacje na urlop. W porównaniu z poprzednim latem wzrósł jednak odsetek osób, która nie planują żadnego wyjazdu – wynika z ankiety ING.Jeżeli
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. i Towarzystwo Przyjaciół Dzieci będą współpracować na mocy podpisanego dziś POROZUMIENIA. Celem obu stron jest wspólne realizowanie projektów edukacyjnych i wychowawczych dla małych Pol
Już po raz trzeci firma doradcza Ernst & Young będzie Partnerem Forum Ekonomicznego oraz Partnerem Forum Ochrony Zdrowia, które jest miejscem debaty nad obecną i przyszłą sytuacją w ochronie zdrowia w Polsce i w Europi
Jak wynika z analizy serwisu Chwilowo.pl, pożyczki pozabankowe przestają być produktami niszowymi skierowanymi wyłącznie do osób bez zdolności kredytowej czy o problematycznej historii finansowej. W minionym roku w serwisie Chwi
Kredyt na bieżącą działalność, nie na inwestycje. Na co pożyczają polskie firmy?Polskie przedsiębiorstwa zadłużają się najczęściej na kwotę do 50 000 zł na 5 lat. Kredytów szukają zwykle osoby fizyczne prowadzące d
ING Bank Śląski nadal nie będzie pobierał prowizji za przelewy z karty kredytowej. Bank zdecydował o przedłużeniu zwolnienia z opłaty dla klientów indywidualnych do końca 2013 roku.Przelewy z karty kredytowej to dla klientó
Warszawa, 19 grudnia 2019 Podwyżki cen energii elektrycznej sprawiają, że miasta i gminy szukają sposobów na oszczędności. Szczecin reduku
INVEST-BANK S.A. rozpoczął pierwszy etap współpracy z Euronet Polska Sp. z o.o. umożliwiającej Klientom Banku korzystanie z bankomatów należących do sieci Euronet na preferencyjnych warunkach. Firma Euronet jest światowym
Ślub i wieńczące go wesele to najważniejsze wydarzenie w życiu większości z nas. Zazwyczaj planujemy je z dużym wyprzedzeniem i robimy wszystko, by były one zgodne z naszymi wyobrażeniami. Aby ten szczególny dzień rzeczywi�
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa