Nowe przepisy o kasach fiskalnych – jakie zmiany czekają na przedsiębiorców?Marta Serafin, doradca podatkowy w firmie inFaktOd 1 maja 2019 obowiązują nowe przepisy w zakresie kas fiskalnych. Urządzenia z elektronicznym oraz p
ING Bank Śląski w konkursie „The Best Annual Report 2011″, w kategorii „Banki i instytucje finansowe”, otrzymał I nagrodę za „Najlepszy raport roczny w internecie” oraz wyróżnienie za „Najlepsze sprawozdanie z d
Międzynarodowy Kongres Gemba Kaizen to cykliczne wydarzenie, które od 8 lat gromadzi osoby zainteresowane doskonaleniem procesów zarządzania zgodnie z filozofią i narzędziami Kaizen. Tegoroczna, dziewiąta już edycja Kongresu od
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. i Towarzystwo Przyjaciół Dzieci będą współpracować na mocy podpisanego dziś POROZUMIENIA. Celem obu stron jest wspólne realizowanie projektów edukacyjnych i wychowawczych dla małych Pol
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa
Data publikacji: 2016-11-09, 07:10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: EBOiR: Co roku chcemy inwestować 700 mln euro w transformację polskiej gospodarkiKategoria: INWESTOR, , Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju, obligacje, ventur
Uruchomiony właśnie w portalu Wirtualna Polska serwis krs.wp.pl jest serwisem usługowym. Za jego pośrednictwem użytkownicy mogą zamawiać odpisy z Krajowego Rejestru Sądowego, Rejestru Dłużników, Rejestru Zastawów oraz Ksią
PKO Bank Polski zawarł umowę kredytową z Funduszem Ubezpieczeń Społecznych na 2 mld zł. Środki te zostaną przeznaczone na wypłaty świadczeń.W ramach umowy PKO Bank Polski udzieli kredytu obrotowego odnawialnego (tzw. rewolw
W najnowszej kampanii Bank BGŻ reklamuje korzystną pożyczkę gotówkową. Niskie i stałe raty pożyczki ułatwią każdemu realizację planów i marzeń, bez żadnych wyrzeczeń. Głównym nośnikiem kampanii jest telewizja, a tak�
Sprzedaż oferty z katalogu Zima/Egzotyka 2012/13 nabiera tempa. Na dzień 31 lipca rezerwacji dokonało prawie 5700 osób, z czego większość wybrała ofertę egzotyczną. Wartość przedsprzedaży to ok. 35 mln zł. Rainbow T