Etap planowania założenia własnej działalności to kluczowy moment. Warto zadać sobie wtedy kilka pytań: czy mam szansę na znalezienie klientów na swoje usługi, jaki mam potencjał technologiczny, jak wdrożyć innowacyjne roz
TAURON Polska Energia podpisał 29 czerwca z grupą banków umowę podwyższenia wartości programu emisji obligacji spółki o 2,75 mld zł. Dzięki umowie TAURON będzie mieć możliwość emitowania obligacji w transzach
Po pierwszych dziewięciu miesiącach 2012 r. Grupa Ergo Hestia jest na dobrej drodze do osiągnięcia najwyższego zysku w historii. W parze z rentownością idzie najlepsza w Polsce obsługa klientów – potwierdzona danymi Rzecznik
Przyjęło się, że branża flotowa tradycyjnie już zdominowana jest przez mężczyzn. 13 lat temu, kiedy Marta Bielecka-Gozdek rozpoczynała swoją przygodę zawodową w CFM, kobiet w tym sektorze można było ze świecą szukać.
ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię reklamową kont oszczędnościowych. W ramach oferty specjalnej „Bonus na start” bank oferuje 4,5% przez 4 miesiące dla nowych klientów, którzy wpłacą swoje oszczędności na Otwarte Kont
Kulczyk Oil Ventures zakończyła prace wiertnicze nad odwiertem Makiejewskoje-16 na Ukrainie. Wstępne dane wskazują na występowanie nawet siedmiu stref, które mogą zawierać węglowodory. Spółka planuje, że testowanie otworu o
System ArtBrick:Święty Graal inwestoraLista jego zalet wygląda jak lista życzeń statystycznego inwestora: szybkość realizacji, trwałość i bezpieczeństwo materiału, a dodatkowo podniesienie prestiżu inwestycji przez nada
Data publikacji: 2016-10-12, 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Właściciele sklepów sięgają po triki sprzedażowe. Wpływają one na decyzje zakupowe klientówKategoria: LIFESTYLE, , triki sprzedażowe, chwyty marketng
Roczny wskaźnik inflacji obniżył się w maju do 3,6 proc. z 4,0 proc. wobec oczekiwanych 3,9 proc. – Niższa inflacja to przede wszystkim efekt niższych cen w takich kategoriach jak rekreacja i kultura, gdzie zanotowano spade
Warszawa, 11.06.2018 r.Nieterminowe regulowanie opłat za sprzedane wyroby czy wykonane usługi dotyka 6/10 przedstawicieli sektora MŚP – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index. Z problemem niezapłaconej na czas faktury przynaj