Data publikacji: 2015-06-22, 06:20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koncerny farmaceutyczne coraz więcej wydają na reklamę lekówKategoria: BIZNES, , leki, reklama, branża farmaceutyczna, firmy farmaceutyczne, promocja, OTC
Wady kredytów denominowanych Wadą kredytu denominowanego jest fakt, że jest rozliczany w innej walucie, niż ta, w której zarabiamy. Wiąże się to z kilkoma (związanymi zresztą ze sobą) sprawami:Jesteśmy podatni na z
INVEST-BANK S.A. rozpoczął pierwszy etap współpracy z Euronet Polska Sp. z o.o. umożliwiającej Klientom Banku korzystanie z bankomatów należących do sieci Euronet na preferencyjnych warunkach. Firma Euronet jest światowym
Skumulowany podatek od nieruchomości 2020-07-20 Pierwsza tarcza antykryzysowa pozwoliła przedsiębiorstwom na chwilę oddechu finansowego. Jednak już wkrótce trzeba będzie zapłacić skumulowany podatek.Rozwiązania, wprowadzo
Wszystko wskazuje na to, że na jutrzejszym, wtorkowym posiedzeniu Federalny Komitet Otwartego Rynku, powinien zdecydować się jedynie na minimalną, 25 pkt obniżkę poziomu stóp procentowych w USA, a nie tą większą 50 pkt. Praw
Po pierwszych dziewięciu miesiącach 2012 r. Grupa Ergo Hestia jest na dobrej drodze do osiągnięcia najwyższego zysku w historii. W parze z rentownością idzie najlepsza w Polsce obsługa klientów – potwierdzona danymi Rzecznik
Warszawa, 02.07.2018INFORMACJA PRASOWAPRACOCHŁONNA FLOTA FIRM Z SEKTORA MŚP!Spośród wszystkich czynności związanych z obsługą służbowej floty, najbardziej pracochłonny dla firm z sektora MŚP jest nadzór nad stanem zuży
Realizując postulat podniesienia standardów i promocji technologii informacyjnych w rozwoju usług finsowo-ksiegowych mamy przyjemność zaprezentować Państwu Kodeks Taxxo, stanowiący podstawowy wyznacznik funkcjonowania sie
W sierpniu br. do zespołu Poczty Polskiej dołączył Paweł Majtkowski, który objął stanowisko analityka.…
Warszawa, 14 grudnia 2017 r.Porównanie Europy, Azji i Ameryki PółnocnejZ problemem niezapłaconej faktury przynajmniej raz w miesiącu styka się ponad połowa firm badanych w 14. fali badania Bibby MSP Index. Blisko dla co czwart