Bank Pekao podpisał umowę ze spółką Tramwaje Śląskie SA na emisję obligacji w kwocie 320 mln PLN. Pekao jest jej jedynym organizatorem i gwarantem. Organizacja emisji obligacji dla Tramwajów Śląskich jest najwię
W pierwszym kwartale 2012 roku Grupa Kredyt Banku wypracowała zysk netto w wysokości 56,1 mln zł wobec 44,5 mln zł w IV kw. 2011 roku. Grupa Kredyt Banku zmienia strukturę bilansu, redukując o ponad 3 mld zł finansowanie z Grupy
Na czerwcowym posiedzeniu Rada Polityki Pieniężnej zgodnie z oczekiwaniami obniżyła stopy procentowe o 25 punktów bazowych do poziomu 2,75 proc.…
Drugiego dnia Europejskiego Kongresu Gospodarczego (European Economic Congress – EEC) w Katowicach PARP tradycyjnie już wręczała nagrody dla innowacyjnych projektów oraz Instytucji Otoczenia Biznesu.…
W ramach świątecznej akcji promocyjnej, ING Bank Śląski proponuje klientom atrakcyjną pożyczkę gotówkową „Pakiet 5000 zł”. To kontynuacja dotychczasowych działań komunikacyjnych banku. Oferta jest ważna do 31 grudnia b
W dniach 25-29 kwietnia 2012 roku w Sopocie spotkają się czołowi eksperci marketingu z Polski i ze świata. W trakcie 4 dni odbędą się prelekcje, spotkania i wystawy, podczas których będzie można poznać najnowsze trend
Ponad 520 000 unikalnych użytkowników i ponad 3 400 000 odsłon – takie zainteresowanie portalami Grupy inwestycje.pl przyniósł październik br. Zaczynamy się już przyzwyczajać do stałej obecności Grupy inwestycje.pl w ranki
Kampania wizerunkowa MultiBanku, przygotowana przez agencję kreatywną BBDO Warszawa, została nagrodzona „Złotym Orłem”, prestiżową statuetką przyznawaną w ramach Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orły. Nagrodę w
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �
Grupa Kapitałowa SATORIA Group S.A. (dawny PUHIT) umacnia swoją pozycję na rynku inwestycji hotelarskich. Na przestrzeni 2009 i 2011 roku jej łączne przychody ze sprzedaży wzrosły o niemal 40 proc., z 65 mln zł w 2009 r. do 91