Pocztowe Konto Nestor zwyciężyło w sierpniowym rankingu eksperckim na najkorzystniejsze konto dla Klienta, Nestora.Sierpniowe wyróżnienie jest już czwartym z rzędu dla konta oferowanego przez Bank Pocztowy. Pocztowe Konto Nesto
Wśród nagłówków: „Wielka debata w Katowicach”, „EKG pulsu gospodarki – rusza jedna z głównych imprez ekonomicznych w tej części Europy”, „O biznesie najlepiej rozmawi
W czerwcu 2013 roku, ogłoszono 16 tys. 945 postępowań przetargowych, o 5,33 procent więcej niż rok wcześniej. W ciągu całego II kwartału 2013 roku ogłoszono 48 tys. 30 postępowań, o 6,79 proc. więcej niż w analogicznym o
Trzy zmiany w PIT planowane przez rządWedług zapowiedzi rządzących w 2020 roku miałyby wejść w życie znaczące zmiany w PIT. Dotyczą one obniżenia pierwszego progu podatkowego do 17%, zerowego PIT dla osób do 26 roku życia
Generali Otwarty Fundusz Emerytalny podaje do wiadomości wartość aktywów netto oraz wartość jednostki rozrachunkowej na dzień 31.05.2012 r. Nazwa otwartego funduszu emerytalnegoGenerali Otwarty Fundusz Emerytalny
Po tym jak w piątek indeksy w Stanach Zjednoczonych zamknęły się na bardzo dużych minusach (DJIA -1,32%, Nasdaq100 -1,08%, S&P500 -1,37%), a wszystko to nastąpiło naprawdę w kiepskiej atmosferze, trudno było oczekiwać, �
Już po raz jedenasty BRE Bank jest partnerem rankingu największych firm w regionie Wielkopolski – „Złote Firmy Wielkopolski”. Wieloletnie zaangażowanie BRE Banku w ten program to wyraz poparcia dla wszelkich inicjatyw, k
Warszawa, 16 marca 2018 r.Prowadzący własny biznes są zobowiązani do terminowego regulowania nie tylko należności z tytułu faktur od dostawców i podwykonawców, ale również płacenia podatków i ubezpieczenia. W przedsiębio
Kulczyk Oil Ventures rozpoczęła prace przy odwiercie M-20 na polu Makiejewskoje. To już trzeci odwiert, po udanych wcześniejszych M-19 i M-21, z którego wydobycie może znacząco zwiększyć produkcję Spółki z tej k
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa