Rynek transakcji bezgotówkowych rośnie w siłę. Nowe narzędzia dostępne dla sprzedawców i rosnąca ilość kart płatniczych sprzyjają płatnościom za pomocą plastikowego pieniądza. Czy sklep internetowy także powinien zaop
Mroźna i śnieżna zima w warunkach polskich nie jest najdłuższa. Być może dlatego zdarza się, że kierowcy nie pamiętają o sprawach, które w żadnym innym sezonie nie budzą zastrzeżeń. Na co trzeba szczególnie uważać w�
Ukochany, lecz wysłużony pojazd odmówił posłuszeństwa? A może z powodu powiększenia rodziny trzeba zamienić sportowy samochód na większy i bezpieczniejszy? Każda decyzja o zakupie nowego pojazdu to ogromne przeżycie, któr
Jesienią 2012 r. odbędzie się kolejna edycja Kongresu Netii „Biznes to Rozmowy”. Tematem przewodnim będzie „Integracja – Innowacja – Inspiracja”. Wiedzą i doświadczeniami z uczestnikami po
Informacja prasowa Wrocław, 22 września 2020 r. Notowana na NewConnect innowacyjna firma telemedyczna Nestmedic, przedłuża umowę z fińskim dystrybutorem Steripolar Oy. Nowy kontrakt został zawarty na tych samych warunkach i o
Data publikacji: 2016-10-06, 06:50Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: J. Borowski (Crédit Agricole): Brak wykwalifikowanej kadry barierą dalszej poprawy na rynku pracyKategoria: INWESTOR, , bezrobocie, MRPiPS, rynek pracy, prog
Bank Pekao wchodzi w nową fazę swojego rozwoju za sprawą rozpoczynającego się UEFA EURO 2012. Jako Narodowy Sponsor i Oficjalny Bank Turnieju, Pekao przygotował dla wszystkich grup klientów szeroką gamę produktów i wydarzeń
Już w późnym średniowieczu w Polsce pojawili się kupcy tak bogaci, że zajmowali się udzielaniem kredytów innym ludziom. Aż do XVIII wieku było najczęściej tak, ze kilka działalności było ze sobą łączonych. Czyli dzia�
Kończący się właśnie rok był najlepszy na rynku samochodowym od trzech lat. Katarzyna Patrzyczna, Menedżer ds. Sprzedaży Kredytów Samochodowych firmy emFinanse, Doradcy Finansowi: – Na ponad 20% wzrost w stosunku do ubie
ING Bank Śląski kontynuuje kampanię marketingową „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”. Bank promuje w niej 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów. W najnowszym spocie telew