Euro2012 to czas, w którym część osób wybiera się kibicować na Ukrainę. Część chce uciec przed tłumami gości z zagranicy jak najdalej z Polski. Dla obu grup WARTA przygotowała ułatwienie w zakupie polisy tury
W międzynarodowym badaniu GEM (Global Entrepreneurship Monitor), eksperci wysoko ocenili uwarunkowania przedsiębiorczości dla kobiet w Polsce – 18 miejsce na 55 państw biorących udział w badaniu. Polki częściej studiują,
Adidas, Calsberg, Coca-Cola i McDonald’s to oficjalni sponsorzy tegorocznych Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Właśnie na tych firmach, zarabiających na Euro2012, oparta jest nowa lokata inwestycyjna dostępna w mBanku. Jej
Klienci mBanku, którzy za niezrealizowane zakupy zapłacili kartą, mogą liczyć na zwrot pieniędzy. Takie rozwiązanie może być pomocne na przykład w sytuacji bankructwa biura podróży. Transakcje realizowane karta
MATERIAŁ PRASOWYWarszawa, dn. 15.02.2021Ceny gruntów rosną i nadal będą rosły Autor: Agata Karolina Lasota, dyrektor zarządzająca LBC Invest Jakie działki są najbardziej poszukiwane?Popyt na grunty inwestycyjne wciąż j
O ponad 7,5%, w porównaniu do I półrocza 2011 roku, do 8,25 mld zł wzrosła składka przypisana brutto Grupy PZU. Wynik z działalności lokacyjnej wzrósł o ponad 41,2%. To pozwoliło uzyskać po pierwszym półroczu 2012 roku r
Ponad 30 mln kont osobistych, prawie 7 mln kart kredytowych i 2 mln osób aktywnie korzystających z bankowości mobilnej – to najnowsze statystyki polskiej bankowości prezentowane w cyklu raportów serwisu PRNews.pl.…
Przeciętne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw wzrosło w październiku o 2,8 proc. (konsensus rynkowy przewidywał wzrost o 2,4 proc.) Przyspieszenie w stosunku do poprzedniego miesiąca to przede wszystkim wynik pozytywnej ró
Pracownicy ING Banku Śląskiego w zorganizowanych jesienią br. akcjach krwiodawstwa oddali blisko 50 litrów krwi. Podczas jesiennych spotkań w Katowicach, Rudzie Śląskiej, Szczecinie oraz Warszawie krew oddało ponad 100 bankowc�
Firma Provident Polska drugi rok z rzędu otrzymała godło „Firma Przyjazna Klientowi”. W badaniu ocenie poddawane są te obszary działania firmy, które wpływają bezpośrednio na jej postrzeganie wśród klientów. Tegoroczny