Trójmiasto jest jednym z najszybciej rozwijających się ośrodków usług biznesowych w Polsce. Tylko w 2012 r. rozpoczęły tu działalność nowe centra usługowe m.in. takich koncernów, jak Nevion, OIE Support, Misys, WNS, Metsa
Warszawa, 20 czerwca 2018 Informacja prasowaNa zagraniczny wyjazd najbezpieczniej zabrać gotówkę i karty płatnicze. Ze względów bezpieczeństwa najlepiej umieścić je w hotelowym sejfie lub depozycie. Jednak przede wszystkim,
Warszawa, 30 maja 2018 Informacja prasowaKiedy coraz częściej słyszysz:„Mamo, kup mi”. Jak mądrze odmawiać dziecku?Tłumaczysz dziecku, że nie masz pieniędzy, a ono pociesza cię słowami: „Nie martw się mamo, weźmie
Alaksandr Bialacki – działacz społeczny, polityk i obrońca praw człowieka – został laureatem Nagrody Lecha Wałęsy. PKO Bank Polski jest jej wyłącznym partnerem.Wyróżnienie to już od 5 lat trafia do osób, któr
Roczny wskaźnik inflacji w marcu obniżył się do 3,9 proc. z 4,3 proc. zanotowanych w lutym. – Spadek wynikał przede wszystkim z efektu bazy statystycznej. W marcu 2011 r. zanotowano bowiem rekordowe wzrosty cen żywności
Od 18 września 2012 r. Bank BGŻ udziela kredytów preferencyjnych w ramach nowego limitu przyznanego przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Kredyty z nowego limitu będą udzielane do końca 2012 r. na podstawie zm
ING Bank Śląski kolejny raz jest jednym z głównych sponsorów Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Podczas V edycji największego spotkania biznesowego w Europie Centralnej, które odbędzie się między 13 a 15 maja
Bank Pekao wchodzi w nową fazę swojego rozwoju za sprawą rozpoczynającego się UEFA EURO 2012. Jako Narodowy Sponsor i Oficjalny Bank Turnieju, Pekao przygotował dla wszystkich grup klientów szeroką gamę produktów i wydarzeń
Trzy czwarte Polaków samodzielnie płaci swoje rachunki telefoniczneEuropejscy pracodawcy rzadko opłacają pracownikom usługi telekomunikacyjneOperatorzy telekomunikacyjni powinni mieć to na uwadze, konstruując taryfy &nd
Warszawa, 26.09.2018 r.Co siódmy polski przedsiębiorca nie otrzymuje na czas płatności za sprzedane towary czy wykonane usługi. Przynajmniej raz w miesiącu z tym problemem styka się 65% małych i średnich firm – wynika z 16.