Warszawa, 14 grudnia 2017 r.Porównanie Europy, Azji i Ameryki PółnocnejZ problemem niezapłaconej faktury przynajmniej raz w miesiącu styka się ponad połowa firm badanych w 14. fali badania Bibby MSP Index. Blisko dla co czwart
Klienci mBanku, którzy za niezrealizowane zakupy zapłacili kartą, mogą liczyć na zwrot pieniędzy. Takie rozwiązanie może być pomocne na przykład w sytuacji bankructwa biura podróży. Transakcje realizowane karta
Bankier.pl S.A. opublikował skonsolidowany raport za trzeci kwartał 2007 roku. Przychody ze sprzedaży wzrosły niemal dwukrotnie, natomiast zysk operacyjny był ponad pięciokrotnie wyższy niż w analogicznym okresie ubiegłego rok
Carrefour Polska intensywnie rozwija sieć posiadanych centrów handlowych, zarówno pod względem ich modernizacji, rozbudowy oraz częściowej lub całkowitej rekomercjalizacji. W obecnej chwili prowadzone są intensywne działani
19 listopada br., podczas uroczystej Gali w Ministerstwie Gospodarki, Proama otrzymała statuetkę Użyteczna Strona. Według organizatorów badania – Fundacji Obserwatorium Zarządzania – wśród wszystkich stron badanych doty
Fundusz Apetonic zainwestował w rozwój firmy doradczej Central East European Partners (CEE Partners). Zadaniem CEE Partners jest udzielanie wsparcia polskim i zagranicznym firmom w nawiązaniu kontaktów biznesowych oraz w rozwoju sw
Przyjazny, stabilny, uczciwy – to określenia ze ścisłej czołówki skojarzeń z terminem „bank spółdzielczy”. Aż 53% klientów poleci go swoim znajomym.Badanie przeprowadzono w styczniu. Wzięli w nim udział losowo w
Chcesz zainwestować w fundusze i zastanawiasz się nad wyborem? Towarzystwa proponują wiele ofert, od funduszy pieniężnych, należących do funduszy bardzo bezpiecznych po fundusze akcji.Możesz stać się inwestorem na rynkach mi
Wybór kredytu hipotecznego kojarzy nam się najczęściej z serią wizyt w bankach, rozmowach z doradcami, czasem — spotkaniami z pośrednikami kredytowymi. Sfinansowanie zakupu nieruchomości może jednak wyglądać inaczej. Zami
Firma Provident Polska drugi rok z rzędu otrzymała godło „Firma Przyjazna Klientowi”. W badaniu ocenie poddawane są te obszary działania firmy, które wpływają bezpośrednio na jej postrzeganie wśród klientów. Tegoroczny