Rozbudowa hotelu Mona Lisa w Kołobrzegu o condo apartamentyz finansowaniem Monument FundChoć w ostatnich latach turystyka w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, w dalszym ciągu nie ma wystarczającej liczby obiektów zbiorowego
Warszawa, 8 sierpnia 2013 r. – Analiza przebiegu zmian Wskaźnika Wyborów Konsumenckich GfK (WWK) wskazuje, iż w drugim kwartale 2013 roku trwał proces racjonalizacji portfela zakupowego polskich gospodarstw domowych. Jednocześn
W Banku BGŻ trwa kampania promocyjna konta dla studentów ePlan pod hasłem „Wykładamy stypendia i bilety do kina na darmowym koncie”. Działania promocyjne towarzyszące kampanii będą prowadzone do 31 października 2012 roku i
Ruszyła promocja dedykowana nowym Klientom Domu Inwestycyjnego BRE Banku S.A. Każdemu Inwestorowi, który otworzy rachunek w DI BRE Banku od 17 grudnia 2007 do 31 stycznia 2008 oraz nie posiadał rachunku w dniu 16 grudnia 2007, ofe
W styczniu inflacja spadła do 4,1 proc. z 4,6 proc. przed miesiącem, podczas gdy rynek spodziewał się, że będzie to 4,3 proc. – Trzeba jednak pamiętać, że są to wyniki wstępne, które będą rewidowane w marcu wr
Sprzedaż detaliczna spadła w lutym o 0,8 proc. w skali roku wobec wzrostu o 3,1 proc. w styczniu. – Pozytywne efekty statystyczne z ubiegłego miesiąca poszły w niepamięć, podobnie jak przesłanki pozytywnego wpływu opó�
Ponad 40 proc. z nas skorzystało z niej podczas rozliczania podatku za zeszły rok, a ponad jedna czwarta nie wprowadziła żadnych zmian w zaproponowanym rozliczeniu. Z usługi skorzystali przede wszystkim lepiej wykształceni i zamo
W nowej kampanii reklamowej ING Bank Śląski promuje atrakcyjną ofertę pożyczki gotówkowej „Pakiet 5000 zł”. W spotach telewizyjnych bank pokazuje przewagę kredytu w ING nad pożyczką od rodziny czy znajomych.
Kredyt gotówkowy Banku Pocztowego znalazł się w czołówce rankingu eksperckiego.Zbliżający się rok szkolny to okres zwiększonych wydatków. Zwłaszcza po wakacjach. Eksperci serwisu Bankier.pl zdecydowali si�
Już ponad 20,147 mld zł wynoszą aktywa netto, którymi zarządza TFI PZU. To efekt konsekwentnej polityki rozszerzania kompetencji inwestycyjnych Grupy PZU oraz budowania pozycji Towarzystwa wśród inwestorów indywidualnych.&helli