„Razem widzimy więcej” – to główne hasło startującej dziś kampanii promującej bankowość korporacyjną PKO Banku Polskiego. Ofertę Banku reklamują w niej prezesi dużych, renomowanych polskich firm, b�
mBank uruchamia usługę płatności mobilnych w technologii zbliżeniowej NFC. Oferta przeznaczona jest dla klientów sieci T-Mobile i polega na połączeniu karty SIM w telefonie z kartą debetową wydawaną do bezpłatnego rachunku
Data publikacji: 2015-07-06, 08:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: P. Bielski (BZ WBK): Pierwsze podwyżki stóp procentowych dopiero pod koniec 2016 roku. Obecny poziom inflacji nadal znacznie poniżej celu RPPKategoria: INWE
Xelion. Doradcy Finansowi uruchamia kolejne regionalne placówki oraz rozwija ogólnopolską sieć Doradców Finansowych. Ponad 310 Doradców Finansowych Xelion wspiera Polaków w podejmowaniu dobrych decyzji finansowych. Praca Doradc
Ponad 40 proc. z nas skorzystało z niej podczas rozliczania podatku za zeszły rok, a ponad jedna czwarta nie wprowadziła żadnych zmian w zaproponowanym rozliczeniu. Z usługi skorzystali przede wszystkim lepiej wykształceni i zamo
Pierwszy miesiąc roku 2013 w zamówieniach publicznych okazał się mocno nietypowy, odbiegał bowiem mocno od obserwowanych we wcześniejszych latach cyklicznych tendencji – podaje raport opracowany przez serwis eGospodarka.pl. Za
W Banku BGŻ trwa kampania promocyjna konta dla studentów ePlan pod hasłem „Wykładamy stypendia i bilety do kina na darmowym koncie”. Działania promocyjne towarzyszące kampanii będą prowadzone do 31 października 2012 roku i
Już po raz trzeci firma doradcza Ernst & Young będzie Partnerem Forum Ekonomicznego oraz Partnerem Forum Ochrony Zdrowia, które jest miejscem debaty nad obecną i przyszłą sytuacją w ochronie zdrowia w Polsce i w Europi
W związku z zablokowaniem przychodów ze sprzedaży biletów liniom OLT Express, linia lotnicza nie ma możliwości regulowania swoich zobowiązań na dzień dzisiejszy. Jest nam bardzo przykro, że nasza inwestycja napotk
Grupa Kapitałowa SATORIA Group S.A. (dawny PUHIT) umacnia swoją pozycję na rynku inwestycji hotelarskich. Na przestrzeni 2009 i 2011 roku jej łączne przychody ze sprzedaży wzrosły o niemal 40 proc., z 65 mln zł w 2009 r. do 91