Warszawa, 6 października 2017 r.Brak płynności finansowej jest jednym z największych problemów, z którym spotykają się firmy z sektora MŚP. Każdy przedsiębiorca tworzy własny łańcuch zobowiązań, budują go należności
Jeszcze tylko do 31 grudnia br. można skorzystać z preferencyjnego kredytu mieszkaniowego z dopłatami BGK w ramach programu „Rodzina na Swoim”. W PKO Banku Polskim, w promocji „Jesień 2012” Klienci mogą uzyskać kredyt z p
ING Bank Śląski w ramach programu bankujesz-kupujesz przygotował ofertę świąteczną. Klienci, którzy do końca roku dokonają zakupów w programie mogą skorzystać z wyjątkowych okazji. Wystarczy posiadać konto osobiste, odpo
22 marca 2013 r. Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. zawarł umowę z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej o współpracę przy współfinansowaniu przedsięwzięć w ramach programu „Efektywne wykorzystan
Warszawa, 14.06.2018 r.Polski eksport nie zwalnia tempa. Działalność związaną z wywozem towarów za granicę kraju prowadzi ponad jedna piąta (23,3%) zapytanych polskich przedsiębiorców w 15. fali badania Bibby MSP Index. W o
BRE Bank uruchomił specjalną interaktywną aplikację klasy Business Inteligence, dzięki której każdy będzie mógł szybciej i sprawniej przeglądać wyniki finansowe i dane biznesowe Grupy BRE Banku. BRE Analyzer dos
Dominet Bank podniósł oprocentowanie lokaty terminowej Dominanta Forte, dzięki czemu stała się ona najwyżej oprocentowaną lokatą na rynku w kategorii lokat rocznych o minimalnej wartości 1000 zł.Lokatę Dominanta Forte może
Warszawa, 18.07.2018 r.Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowychCzy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach „kart stałego klienta”? Oczywiście jednym z gł
Praktyczne zastosowania gier i grywalizacji w marketingu, nowe możliwości dla biznesu, nowe kanały dotarcia do konsumentów, wyniki dedykowanego badania graczy – o tym wszystkim będzie można przeczytać w raporcie Game
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa