Z dniem 30 kwietnia 2012 r. Rada Nadzorcza ATM S.A. powołała na stanowisko Prezesa Zarządu ATM S.A. Macieja Krzyżanowskiego. Dotychczas Maciej Krzyżanowski pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu ds. Operacyjnych i był jednym z tw
Alimenciarze zza kółka przechodzą na uboższą dietęSkuteczniejsza niż dotychczas egzekucja, a także wzmożone kontrole. W ten sposób rząd chce walczyć z nieuczciwymi alimenciarzami, pracującymi w branży transportowej, któ
Redakcja „Magazynu Ekspresu Reporterów” 24.01.2012 r. opublikowała poprzez odczytanie pełną treść sprostowania PKO Banku Polskiego w związku z reportażem „Pewne jak w banku” autorstwa Pawła Kaźmi
BRE Bank uplasował się na pozycji wicelidera pod względem wolumenu kredytów związanych z finansowaniem inwestycji z udziałem środków UE w ramach ostatniej rundy aplikacyjnej SPO – „Wzrost Konkurencyjności Przedsiębior
Warszawa, 7 listopada 2017 r.7 na 10 polskich przedsiębiorców z sektora MŚP odnotowało w swoim otoczeniu biznesowym pogorszenie relacji biznesowych i trudności w pozyskaniu nowych kontrahentów spowodowane opóźnieniami w płatn
eurobank z sukcesem zakończył projekt wdrożenia bankowości mobilnej na telefony i tablety z systemem iOS i Android. Nowa aplikacja – eurobank mobile, prócz użytecznej funkcjonalności, posiada również niestandardowe rozwiąz
Amerykański gigant od innowacji, firma 3M, ma nowego prezesa. Rada dyrektorów 3M powołała na stanowisko CEO – Inge Thulina. Zastąpi on dotychczasowego CEO – George’a W. Buckleya, który od 1 czerwca p
Kulczyk Oil Ventures pomyślnie zakończyła testowanie odwiertu K-7 na polu Krutogorowskoje na Ukrainie, uzyskując wysoki przepływ gazu, który podczas testów przekraczał poziom 166 tys. m sześc. Podłączenie K-7 do urządzeń w
Po zeszłorocznym otwarciu dwóch nowych fabryk, koncern 3M wraca do Wrocławia z kolejnymi inwestycjami. Rozwój tamtejszych zakładów ma kosztować 125 mln złotych i zagwarantować zatrudnienie dla co najmniej 80 nowych pracownikó
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa